די.ג'יי קופר נבחר ל"חמישיית העונה" של מנהלת ליגת העל בכדורסל

$(function(){})

מלך האסיסטים והחטיפות של ליגת ווינר סל ניפץ כל שיא מסירה אפשרי והוביל את עירוני "חי מוטורס" נס ציונה לבית העליון ולעונה מוצלחת בכל החזיתות.
לאורך העונה הוא נבחר פעמיים לשחקן המחזור, ארבע פעמים לחמישיית המחזור ופעם אחת לשחקן החודש.

די ג'יי קופר- מנהלת ליגת העל בכדורסל
קופר מקבל מהיו"ר מזרחי את הפרס על בחירתו לחמישיית העונה (צילום: ספי מגריזו)

די.ג'יי קופר נבחר ל"חמישיית העונה" של מנהלת ליגת העל בכדורסל

שנים רבות עוד ידובר ויסופר על השיאים שקבע די.ג'יי קופר העונה. הרכז של עירוני "חי מוטורס" נס ציונה שיכתב את ספרי ההיסטורי של ליגת ווינר סל עם 13.9 אסיסטים למשחק (4.2 יותר מהנתון הכי גבוה עד אז של גרגורי ורגאס) ו-376 בסך הכל (135 יותר משיאו הקודם של אבי בן שימול לעונה שלמה!) וזכה ביושר במקום בחמישיית נבחרי עונת 2022-2023.

האמריקאי בן ה-32 ניפץ את שיא כל הזמנים למשחק בודד עם 19 אסיסטים כבר במחזור הראשון – ושבוע אחר כך שיפר אותו שוב באסיסט נוסף. הוא ירד ממספר דו-ספרתי של אסיסטים רק פעם אחת ב-25 משחקיו הראשונים העונה, פלירטט ביותר ממשחק אחד עם טריפל דאבל והיה המנוע של הכתומים מלב המושבה בדרך לעונה יפה בכל המסגרות.

נס ציונה חזרה לפלייאוף מהבית העליון, העפילה לחצי גמר גביע המדינה ועשתה עונת בכורה יפה בליגה הצפון אירופית. מלבד מספרי האסיסטים המטורפים, קופר הוביל גם את טבלת החוטפים בליגה עם הנתון הכי גבוה בארבע העונות האחרונות (2.5 למשחק) וסיים במקום השלישי בטבלת המדד עם 23.3 בממוצע – הנתון הכי גבוה לגארד מאז קינן אוואנס בעונת 20/21.

הרכז הפך את החבורה מלב המושבה לקבוצה הכי אטרקטיבית בליגה במחצית הראשונה של העונה, כשהוא מרים את טיילר ביי ושאק ביוקנן לאלי הופים גדולים ומפעיל היטב גם את שאר חבריו לקבוצה. כשהכתומים היו צריכים, הוא הראה שהוא יודע גם לקלוע בעצמו עם שלשות מטווח NBA ובנוסף הוא דורג ראשון מבין הגארדים עם 5.1 ריבאונדים למשחק. לאורך העונה הוא נבחר פעמיים לשחקן המחזור, ארבע פעמים לחמישיית המחזור ופעם אחת לשחקן החודש.

ראו גם:

https://youtu.be/gbKQasn8J30

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה