דראי על המשחק המשוגע מול הפ' ר"ג: "מסתכלים קדימה"

$(function(){setImageBanner('af1bc877-5116-4ed9-9391-37e0e93cbb87','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46076,'Image','');})


א.כ נס ציונה הייתה שותפה השבוע למשחק הפורה ביותר בליגת העל העונה - כאשר סיימה ב-40:40 מול הפועל רמת גן החלשה. המאמן: "התחלנו את המשחק לא טוב בגלל עייפות שהצטברה לנו. יכולנו לנצח, אבל לצערי זה לא קרה.

עוד מהלך יפה... צילום: דיגישארק

דראי על המשחק המשוגע מול הפ' ר"ג: "מסתכלים קדימה"

א.כ נס ציונה הייתה שותפה השבוע לאחד המשחקים המשוגעים שהתקיימו העונה בליגת העל בכדוריד. הקבוצה סיימה בתיקו 40:40 מול הפועל רמת גן, במשחק מלא אקשן. התוצאה הייתה יכולה להיות יותר טובה, אך הקבוצה הייתה יכולה להבטיח סופית את המקום בפלייאוף, אם ניצחה את מכבי קרית מוצקין, במשחק שנערך לאחר סגירת הגיליון.

לאחר המשחק מול מוצקין, תצא הקבוצה לפגרה שתסתיים בעוד כשבועיים, במשחק מרתק מול הפועל קרית אונו, שיכול גם להכריע לגבי המיקום בפלייאוף בתום העונה הרגילה.

בחזרה למשחק הגדול מול הפועל רמת גן. 80 שערים הובקעו במשחק המשוגע הזה - שיא כיבושים העונה בליגת ווינר. סוגרת הטבלה הפועל ר"ג, שכבר הוליכה ביתרון של 7 שערים (למרות הרחקתו של הפיבוט מרקו פדיץ' באדום) שיחקה נהדר במחצית הראשונה.

נס ציונה אומנם נראתה עייפה מההשקעה שלה בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי ראשל"צ, אבל במחצית השנייה היא חזרה ונצמדה לר"ג. הדקה וחצי האחרונות סיפקו דרמה. מרקו קובטיץ' הקרואטי הוריד לשער בפנדל. ר"ג החטיאה מהפינה, ו-43 שניות לסיום עמרי נדלר השווה ל-40:40.

לר"ג ניתנה אופציה להכריע את המשחק, אבל היא איבדה כדור וביצעה עבירה מכוונת שהובילה לפנדל לזכות נס ציונה (ולהרחקת ניצן סגל), עשר שניות לסיום. קובטיץ' הקרואטי יכול היה להכריע את המשחק, אבל הוא נעצר על ידי עומר סימון. זריקה אחרונה של ניקולה לאזיץ' נעצרה על ידי שגיא בוניס. ר"ג סוגרת הטבלה משיגה האת הנקודה השלישית שלה.

מאמן הקבוצה כפיר דראי אמר לאחר המשחק: "התחלנו את המשחק לא טוב בגלל עייפות שהצטברה לנו מהמשחקים האחרונים שהיו ברצף, ומשם לאט לאט התחלנו לחזור למשחק עם משחק ריצה טוב. הייתה לנו הזדמנות לנצח את המשחק, אבל לצערי זה לא קרה. אנחנו מסתכלים קדימה לקראת המשחק נגד מוצקין והמשך המטרה להגיע לפלייאוף".

נעם ניב שחקן הקבוצה: "אחרי חצי הגמר וכל הטירוף שהיה סביב האירוע היינו צריכים לחזור מהר מאוד לקרקע ושיחקנו מספר ימים לאחר מכן נגד הפועל רמת גן. פתחנו את המשחק לא טוב, אבל בחצי השני עשינו את ההתאמות וחזרנו טוב מחדר ההלבשה, הראנו הרבה אופי בדקות האלו וזה משהו שנרצה לקחת איתנו להמשך במטרה להבטיח את מקומנו בפלייאוף העליון בהקדם ובשאיפה לסיים את משחקי הבית התחתון במקום הראשון בבית (מקום שביעי בליגה)".

כאמור, בקבוצה רוצים להבטיח את המקום בפלייאוף כבר בשני המשחקים הקרובים, ולא להגיע למצב שבו הם נלחמים על המקום, לקראת הכניסה לפלייאוף הירידה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה