האם אלירן עטר ישחק בסקציה בעונה הבאה ? הסקציה תנסה להחתים את חלוץ בני יהודה שכבש העונה 12 שערים בליגה הלאומית.

$(function(){setImageBanner('1a43a113-aa7b-4ab0-b8c6-37e7fdd4d343','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

הסקציה החלה במרוץ אחר שחקנים מנוסים לעונה הבאה בליגת העל. היום פורסם באתר ספורט 5 כי הקבוצה פנתה לחלוץ אלירן עטר ולשוער אריק ינקו. עוד על הכוונת של הסקציה : פלומיין ודור אלו.


חדשות ספורט נס ציונה כדורגל

האם אלירן עטר ישחק בסקציה בעונה הבאה ? הסקציה ,תנסה להחתים את חלוץ בני יהודה ששחק העונה בליגה הלאומית.

הסקציה החלה בהכנות ובבניית הסגל לליגת ONE ZERO. לאחר שהמאמן ניר ברקוביץ חתם על חוזה לעונה הבאה, נשאר כעת להרכיב את הסגל השחקנים. מה שנראה כמו לקח מהעונה הקודמת של הסקציה בליגת העל, בקבוצה מעוניינים להחתים שחקנים בעלי ניסיון בעמדות המפתח. 

היום פורסם באתר ספורט 5, כי הקבוצה שואפת להחתים את חלוץ בני יהודה אלירן עטר וכן את השוער אריק ינקו שבעונה האחרונה ירד ליגה עם מכבי פתח תקוה. 

עטר בן 35, אחד החלוצים הפוריים בליגת העל קבל הודעה מקבוצת בני יהודה על ביטול החוזה לעונה הבאה. בשנה האחרונה הוא שחק בקבוצת נעוריו והבקיע 12 שערים. אולם בסיום העונה מערכת היחסים שלו עם קבוצת נעוריו עלתה על שרטון.

מה צפוי להיות גובה החוזה של עטר ? לאלירן חוזה בגובה כ -170 אלף דולר לעונה הבאה. אך כרגע ספק אם יצא אל הפועל. 

אריק ינקו הוא אחד השוערים היציבים בליגת העל בעשור האחרון. בפועל רעננה הוא עמד בשער במשך ארבע עונות, בפועל תל אביב עוד שלוש עונות לפני שירד ליגה עם מכבי פתח תקוה בסוף העונה הנוכחית. 

דודו ביטון מתנדנד ולא ברור אם ימשיך בסקציה 

נכון לעכשיו לא ברור אם החלוץ אהוב הקהל, דודו ביטון, ימשיך בקבוצה על אף שיש לו חוזה לעונה הבאה. עוד שחקן שייתכן ויתיר את חוזהו יהיה טל כחילה. במשחק העלייה לליגת העל הוא אומנם הכריז שיישאר בסקציה אולם כרגע נראה שהוא בדרך החוצה. 

מי כן צפוי להישאר מהסגל של העונה הקודמת ?  שחקן הבית איתי רוטמן.

בסקציה היו רוצים לראות גם את הקשרים עילאי טרוסט ושי מזור ממשיכים. שחקן נוסף שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך לא הצליח בעבר בליגת העל במדי הפועל תל אביב, הגיאורגי לבאן קוטאליה, ייתכן ויישאר בסגל הסקציה.

לגבי דודו ביטון הנושא מורכב הרבה יותר. ייתכן שחוזה באחת מהקבוצות שמצהירות על כוונות לעלות לליגת העל בעונה הבאה ישאירו אותו בליגה השנייה. 

עוד על הכוונת פלומיין ודור אלו. האחרון ירד ליגה עם קבוצת מכבי פתח תקוה. הראשון חזר להפועל תל אביב בחלון ההעברות אך לא השאיר חותם על הקבוצה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה