הודעת סיכום של המועדון בפרשת העימות בין המאמן חסין לרכז דיג'יי קופר

$(function(){})

קופר התנצל ! המסר: למרות שהמועדון רואה בחומרה את שהתרחש על ספסל הקבוצה, הדיווחים על עימות פיזי היו שגויים ומטעים. המועדון ימשיך לטפל משמעתית באירוע באופן פנימי.

ארכיון

הודעת מועדון רשמית לגבי האירועים בסוף המשחק נגד קריית אתא ביום ראשון האחרון.

07/03/2023

אמש זימנה הנהלת המועדון את שחקן הקבוצה די ג׳יי קופר לבירור בעקבות האירוע בסיום משחק הליגה האחרון. בתום השיחה ולאחר בדיקה מקיפה שנערכה השחקן התנצל בפני ההנהלה, המאמן ושאר אנשי הקבוצה, ולקח אחריות על חלקו באירוע. 
במועדון הוחלט לקבל את התנצלותו של השחקן, ולטפל בשחקן משמעתית בתוך המועדון.
 
כמו כן, חשוב לנו להבהיר כי למרות שהמועדון רואה בחומרה את שהתרחש על ספסל הקבוצה, הדיווחים על עימות פיזי היו שגויים ומטעים. המועדון ימשיך לטפל משמעתית באירוע באופן פנימי.
 
די ג׳יי קופר ביקש להתנצל באופן פומבי: ״לקראת סוף המשחק האחרון נכנסתי לויכוח סוער עם המאמן. אני רוצה להתנצל באופן רשמי על חלקי באירוע בפני המועדון, המאמן, חבריי לקבוצה והאוהדים שלנו. יש לי הערכה וכבוד רב למאמן, ואני רוצה לדייק לגבי נקודה חשובה - לא נגעתי או ניסיתי לגעת במאמן בשום שלב לאורך הויכוח שלנו. הדיווחים שטענו אחרת הם שגויים ולא מדויקים. אני מרוכז לחלוטין בלנצח את המשחקים הבאים שלנו, ולעשות את המיטב שלי עבור הקבוצה והמועדון.״
 
"During the last play of our last game I got emotional and got into an argument with the coach. I wanted to issue an apology for my part in this to the club, the fans, and my teammates. I have a lot of respect for the coach, and I want to make one thing clear - I did not touch him or have any physical interaction with him during our argument. The reports that have stated otherwise are false and inaccurate. 
 
I’m fully focused on winning our upcoming games, and doing my best for the team and club."
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה