הטייגרים מחממים מנועים לקראת פתיחת הסיבוב השני

$(function(){})

א.כ. נס ציונה תארח היום ב 16:00 את מכבי ראשל"צ במסגרת המחזור ה- 12 בליגה לכדוריד

מערכת

לאחר פגרת נבחרת ארוכה, תחזור א.כ. נס ציונה למעגל משחקי הליגה, כשתפתח את הסיבוב השני. בפני א.כ. תעמוד משימה לא פשוטה – סגנית המוליכה, מכבי ראשל"צ

כזכור המשחק במחזור הראשון הסתיים בהפסד אכזרי 27:26 כשעם שריקת הסיום כבש איגור צ'סליוב שער שוויון שלא אושר בטענה שהובקע לאחר הזמן החוקי.

הליגה תחזור לאחר פגרת נבחרת מוצלחת כשנבחרת ישראל עמדה במשימה – ניצחה את קפריסין פעמיים, סיימה בשוויון דרמטי בפינלנד וניצחה את יוון. ישראל סיימה במקום הראשון בבית והעפילה לשלב השני במוקדמות אליפות העולם.

במהלך פגרת הנבחרת קיימו הטייגרים שלושה משחקי אימון שהסתיימו בשני ניצחונות והפסד: ניצחון על מ.כ. יובלים חולון מהמקום הרביעי בליגה 29:35 וניצחון על מוליכת ליגת ווינר הפועל אשדוד 28:32, לעומת הפסד למ.כ באר שבע מהמקום השישי 34:32.

במסגרת משחקי האימון הייתה הזדמנות למאמני הקבוצה עומרי מימון ועוזרו קיריל דניסנקו לתרגל את הקבוצה, לשנות הרכבים, לתרגל הגנות וליישם תרגילים בהתקפה. במהלך הפגרה יכול היה הצוות המקצועי להתרשם משחקני הרכש החדשים איתי טורקניץ' וערן צרפתי ולחבר אותם לקבוצה. שני שחקני הרכש משחקים בעמדת המרכז ומהווים כוח רציני. כזכור, א.כ. איבדה את המרכז שלה, עמרי גדות, שעבר ניתוח ברגלו ולמעשה סיים את העונה. ערן צרפתי המנוסה הראה כמה ניסיון וחוכמת משחק יש לו ואיתי טורקניץ' הצעיר והמוכשר יתרום גם הוא בדקות שצרפתי יירד לספסל. ללא ספק הרחבת הסגל תתרום להמשך העונה כאשר בקבוצה מייחלים ליותר מארבעה ניצחונות בסיבוב השני ולהשתלבות במשחקי הפלייאוף.

סיכם את שלושת משחקי האימון עומרי מיימון: "צרפנו שני שחקנים חדשים לעמדת המרכז. הם מתאמנים איתנו שבועיים ובסה״כ עושים עבודה מצוינת. העמדה שלהם במגרש מאוד משמעותית לקבוצה ואין ספק שזה ייקח עוד קצת זמן על מנת שהם יכירו את השחקנים ולהיפך. ערן צרפתי הוא שחקן שרציתי עוד בתחילת השנה, שחקן מנוסה ומנהיג. יש לו DNA שאנחנו צריכים בקבוצה. איתי טורקניץ' הוא שחקן צעיר אבל עם הרבה ניסיון בליגת העל ביחס לגיל שלו. הוא מוכשר בצורה יוצאת מן הכלל. שניהם שונים אחד מהשני וזה בדיוק מה שרצינו. בשלושת משחקי האימון נראנו טוב. יותר טוב מול חולון ואשדוד ופחות טוב מול באר שבע. במשחקי אימון התוצאה פחות חשובה לי, תרגלנו כל מיני דברים ובסה״כ אני מרוצה. אנחנו פותחים את הסיבוב השני והציפיות הן שנהיה יותר חדים, ממושמעים ויציבים במשחק שלנו ובסופו של דבר להצליח להתברג לפלייאוף העליון. המטרה כרגע זה המקום ה-8 וכשנגיע לשם נסתכל עוד צעד קדימה".

הקפצות:

א.כ. קיימה שלושה משחקי אימון במהלך פגרת הנבחרת והשיגה ניצחונות על חולון ואשדוד והפסד לבאר שבע

עמרי מיימון: "הצפיות מהקבוצה בסיבוב השני הן להיות חדים יותר, ממושמעים יותר ויציבים יותר. המטרה  - מקום שמיני ומעלה"

איתי טורקניץ, במעמד החתימה עם עמית כהן

 

 ערן צרפתי – חיזוק משמעותי לא.כ. לקראת הסיבוב השני

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה