היום בערב : הסקציה מול כפר קאסם בקרב על הכרטיס השני לליגת העל, הסיכוי האחרון לעליה !.

$(function(){})

היום בערב זה קורה - הסקציה במשחק ההזדמנות האחרונה. רק ניצחון על מועדון ספורט כפר קאסם יחזיר את הכתומים למקום השני ממנו עולים לליגת העל. עם הסגל הנוכחי הסקציה חייבת לעלות ליגה. המחזור ה-34 בליגה הלאומית בסימן של להיות או לחדול.

אין הזדמנות אחרת - רק ניצחון ישאיר את הסקציה בתמונת המאבק על הכרטיס לליגת העל

מנפלאות הפלייאוף - שבוע לאחר שאיבדה את הסיכוי לעלות מהמקום הראשון הסקציה תתמודד הערב מול הקבוצה מהמקום השני - כפר קאסם, על הכרטיס השני לליגת העל.

בנס ציונה כולם יודעים - הפסד של הסקציה יפתח פער של 5 נקודות בין הקבוצות ויסתום את הגולל על האפשרות להעפיל ליגה העונה.

בגזרת האוהדים נרשמה בשבוע שעבר אכזבה בעיקר לנוכח ההתגייסות יוצאת הדופן של הקהל בנס ציונה לצד הידיעות על מעבר של המאמן ניר ברקוביץ לחדרה בעונה הבאה. ללא קשר לשאלה אם הסקציה תעלה ליגה. 

האוהד קובי דלאל כתב את אשר ליבו בעמוד הפייסבוק של הקבוצה - "  חג שמח, בטוח שלמאמן שלנו ניר ברקוביץ יהיה כי הוא את העתיד שלו הבטיח בעוד אנחנו נלחמים על כרטיס שכנראה אבד לליגת העל".

מהצד השני אוהדי כפר קאסם לא מתכוונים לפספס את הסיכוי לסגור עניין ( הגם שלאחר המשחק יישארו 9 נקודות בקופה) ולפי התגובות ברשתות הם מתכוונים להכין הצגה משלהם הערב. אחד האוהדים של כפר קאסם השאיר הודעה לאוהדי הסקציה - מחכים לכם ביום שני במושבה.

מה שבטוח שהמשחק יהי חם ומעניין, לפחות ביציעי הקבוצות. שידור ישיר בערוץ הקיבוץ. יאללה סקציה. לאוהדים הכתומים מגיע ניצחון! 

המחזור ה-34 בלאומית יינעל היום עם ארבעה משחקים נוספים, כאשר מוליכת הטבלה, בני ריינה,  תוכל לעלות באופן רשמי לליגת העל במידה והסקציה לא תנצח.

צפו בווידאו מחזור 33 | תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה 2-1 וכולנו מקווים שהפעם הסקציה תנצח!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה