הישג ענק ליאיר קרביץ, עם טריפל דאבל בליגת העל: "רגע מרגש, יש לי צמרמורת"

$(function(){setImageBanner('a82d7e7c-9cc7-485a-aedf-04a015c6af7d','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

הגארד של עירוני נס ציונה הוא השחקן הישראלי השני בהיסטוריה שמשיג טריפל דאבל בליגת העל, לצד מאיר טפירו.
הוא עשה את זה ב-68:99 על בני הרצליה, האקסית שלו... ואומר: "המאמן מאמין בי, הגעתי למקומות הנכונים, הייתי שם בכל הזדמנות ואני פשוט שמח". חסין: "הוא שחקן מיוחד". בשני (20:50): הפועל עפולה בחוץ

עירוני נס ציונה

אם עד עכשיו היה ספק, אז עכשיו זה די רשמי. עירוני נס ציונה היא קבוצת צמרת בליגת על בכדורסל. הכתומים מלב המושבה עלו ביום שני השבוע למאזן 2:5 בזכות הופעה מרשימה באולם היובל, עם 68:99 מרשים ואיכותי בני הרצליה.

החבורה של אלעד חסין הובילה במשחק מהרגע הראשון, ירדה ביתרון מבטיח להפסקה ועם רבע שלישי גדול של 10:26 סגרה עניין מוקדם, ורשמה ניצחון מרשים ב-31 הפרש.

לנס ציונה היו כוכבים רבים במשחק הזה, אבל מעל כולם זה היה המשחק של יאיר קרביץ, שמהרגע הראשון נתן את הטון במשחק. הוא הפך לישראלי הראשון מאז מאיר טפירו שקובע טריפל דאבל בליגה. ג'רום מיינסי (שיא קריירה בישראל) ואיתי שגב כמעט לא החטיאו, אייזיה ווייטהד המשיך היכולת הטובה והכתומים סימנו וי שלישי העונה בחוץ.

יאיר קרביץ, כוכב המשחק, אמר: "האמת שזה מדהים. יש לי צמרמורת כשמדברים על ההישג הזה. אני חושב שזה בא מזה שהמאמן מאמין בי, וזה בא בהרבה עבודה קשה. הכי חשוב זה הניצחון, אבל על הדרך בא הטריפל דאבל ואין מאושר ממני שזה קרה".

על היריבה מולה השיג את הטריפל דאבל, בני הרצליה, האקסית שלו, אמר קרביץ: "זה לא סוד – הרצליה זה כמו הבית שלי. יש פה חבר'ה שנכנסו לי לנשמה וללב. אני אשמור איתם על קשר כל החיים. הייתי פה קפטן שנתיים, לקחתי גביע. זה רגע מרגש, אבל גם קצת מוזר".

על הטריפל דאבל עצמו אמר: "אני פשוט חושב שהגעתי למקומות הנכונים וקבלת ההחלטות שלי הייתה נכונה. מצאתי את השחקנים הפנויים והם קלעו. ואני הייתי שם בכל רגע ובכל הזדמנות במשחק. אני הכי שמח ומאושר בעולם".

על המשחק אמר: "אני חושב שהשטף שלנו והביחד שלנו ואיך שהופענו כקבוצה למשחק זה מה שהכריע. זה הסוד שלנו להכל. אנחנו שומרים קבוצות פחות מ-75 נקודות וההתקפה זורמת, זה מביא לתוצאה".

על טפירו אמר: "הוא שחקן גדול וזה כבוד להיות השני". הגארד סיים כשאמר: "לשנה החדשה אני מאחל שכל החטופים יחזרו הביתה ושנהיה בריאים. רוצים את כולם הביתה כמה שיותר מהר".

המאמן חסין, עירוני נס ציונה

מאמנו של קרביץ, אלעד חסין התייחס להישג של קרביץ ואמר: "זה היה קיץ ארוך ורדפנו אחריו הרבה זמן. אני מאוד אוהב אותו, חושב שהוא שחקן מיוחד. הוא עובד קשה וסובלני וגם יודע לקבל על הראש כשצריך. ככל שהזמן התקדם גם החיבור שלו איתי וגם עם הקבוצה נעשה חזק יותר. היום זה בא לידי ביטוי במשחק יוצא דופן, הוא עוד אחד מהמנהיגים שלנו ועשה משחק נהדר".

אייזיאה וויטהד. קרדיט עירוני נס ציונה

נס ציונה עלתה למאזן של 2:5, והיא במקום השלישי בטבלה. ביום שני (20:50), היא תתארח בעפולה אצל הפועל עפולה, בתקווה להמשיך במומנטום. ביום שבת הבא היא תחזור לאולם המושבה כשתארח את עירוני קרית אתא.

 צוף בן משה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה