הישג ענק - קבוצת ילדים ג של סקציה נס ציונה העפילה לחצי גמר גביע המדינה

$(function(){})

הישג ענק לקבוצת ילדים ג של סקציה נס ציונה - הקבוצה העפילה לשלב חצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון בפנדלים מול הפועל הרצליה בתוצאה הלא שגרתית 11-12. יאללה סקציה!

מגיע להם הילדים של הסקציה חוגגים לאחר גו קרב פנדלים והעפלה לחצי גמר גביע המדינה צילום פייסבוק

הישג ענק - קבוצת ילדים ג של סקציה נס ציונה העפילה לחצי הגמר גביע המדינה

כמה פנדלים בועטים בתום משחק גביע שמסתיים בתיקו?. לרוב חמישה פנדלים מספיקים על מנת לייצר הכרעה. אבל במשחק של ילדים ג סקציה נס ציונה מול הפועל הרצליה נבעטו מעל 20 פנדלים ולאחר שהתוצאה הוכרזה 11-12 לנס ציונה נקבע שהסקציה היא העולה לשלב חצי גמר גביע המדינה לילדים שנתון ג. 

מדובר בהישג ענק לקבוצת ילדים ג של הסקציה. הקבוצה עלתה בתום דו קרב פנדלים לשלב חצי הגמר הגביע ותשחק במעמד המכובד באיצטדיון רמת גן.

במשחק עצמו דווקא המארחים מהרצליה עלו ליתרון ראשון והיו קרובים לכיבוש שער שני. אולם 15 דקות לסיום המשחק ( משחקי הילדים נמשכים 70 דקות ) הכתומים הצעירים השוו את התוצאה מבעיטה חופשית של יהב שמש. 

את הקבוצה מאמן דולב זילברברג. בעצמו בוגר מחלקת הנוער של הסקציה. בשנה שעברה הוא נמנה על סגל קבוצת הבוגרים של הסקציה והשנה משחק במכבי שעריים מליגה א. לאחר המשחק אמר המאמן הנרגש: "הישג ענק למועדון, פעם ראשונה בהיסטוריה שנס ציונה עולה לחצי גמר הגביע בגילאים הצעירים".

ואנו כאן במדור הספורט של אתר נס ציונה נט, מאחלים להם בהצלחה ומקווים לראות אותם גם במעמד הגמר ומחכים לפרסם את התמונה שלהם מניפים את גביע המדינה. 

צפו בווידאו קבוצת ילדים ג של הסקציה זוכה לעידוד צבעוני מהיציע 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה