הכדוריד חוזר! הטייגרים מנס ציונה יפגשו את מכבי ראשון לציון במשחק ביתי ללא קהל

$(function(){})

באיגוד הכדוריד הודיעו על חזרת הליגה , והטייגרים יפגשו את מכבי ראשון לציון במשחק ביתי ללא קהל. מרקו קאמפר חזר ויעמוד לרשותו של כפיר דראי, אך מרקו קובטיץ' וטומיסלב ראדיץ' כרגע לא חוזרים לקבוצה. איתי יונגר בשירות סדיר אינטנסיבי, אך יתאמן עם הקבוצה. דראי: "הזדמנות לקדם את הצעירים"

הטייגרים מנס ציונה חוזרים לפרקט צילום מתוך פייסבוק אכ נס ציונה

 הכדוריד חוזר! והטייגרים יפגשו את מכבי ראשון לציון במשחק ביתי ללא קהל

ליגת העל בכדוריד צפויה לחזור לפעילות מלאה היום, ה-24.11, ובא.כ נס ציונה נערכו בהתאם.

המשחק הראשון של א.כ נס ציונה יהיה משחק בית מול מכבי ראשון לציון, כאשר הוא ייערך ללא קהל. נכון לעכשיו, לא יהיה קהל באף אירוע ספורט בארץ, אך המשחקים ייערכו באולמות הביתיים של הקבוצות, כל עוד המצב יאפשר זאת.

הקבוצה כאמור כבר מתאמנת, אך בסגל חסר. איתי יונגר הוא חייל בשירות סדיר, אם כי הוא צפוי לחזור לאימונים בקרוב. עם זאת, לא ברור כמה הוא יוכל לשחק, שכן תפקידו הוא חיוני והוא יצטרך לשרת באינטנסיביות כל עוד יש מלחמה. בנוגע לזרים, המצב הוא קשה הרבה יותר. הפיבוט מרקו קאמפר חזר לאימונים, אך הזרים הנוספים – מרקו קובטיץ' וטומיסלב ראדיץ', לא חוזרים כרגע. בקבוצה ממשיכים לנסות במאמצים להחזרתם, אך לא מן הנמנע שיחפשו להם מחליפים.

המאמן כפיר דראי אמר לקראת החזרה לליגה: "אני חושב שהמצב שנוצר ייתן הזדמנות טובה לשחקנים הצעירים והנס ציונים שלנו כמו גיא ניר, נדב שלו ויפתח למברוזו להתקדם ולהשתפר כדי שבשנים הבאות הם יהיו גורם יותר משמעותית בליגה. כל הליגה תהיה שונה כי הרבה שחקנים זרים לא יחזרו אני חושב שזה זמן טוב לקדם יותר את השחקן הישראלי".

דראי סיכם: "אני מקווה שהחזרה של הליגה תצליח לשמח קצת אנשים במצב המורכב הזה של המלחמה. אני רוצה לאחל לכל החיילים שנמצאים בעזה ובגבולות של המדינה שיחזרו בשלום".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה