הלם בא.כ נס ציונה: שגיא בוניס שוחרר מהקבוצה

$(function(){setImageBanner('813b2f3e-379e-4d20-8c10-2df8afeb8c4f','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})


השוער המצטיין (מקום 1 באחוזי עצירות בליגה) שוחרר מהמועדון לאחר מספר תקריות שנגדו את ערכי המועדון. טולי ליבגוט יעמוד בין הקורות עד לסוף העונה. ניקולה סקרוביץ' שוב טס למולדתו ובמועדון חוששים שלא יחזור. בשישי (14:00): משחק קריטי מול הפועל קרית אונו. שבת נהדרת במחלקת הנוער

יעל אמסלי


הלם בא.כ נס ציונה: השוער המצטיין של הקבוצה, שגיא בוניס, שוחרר מהקבוצה לאחר מספר תקריות, ולא יהיה חלק מהסגל. מי שיעמוד בשער עד לסיום העונה הוא השוער הוותיק טולי ליבגוט, כאשר אלון רוצבי הצעיר יהווה את הגיבוי שלו. בוניס עבר עונה אישית מצוינת והוביל את הליגה באחוזי עצירות, כך שמדובר במכה מקצועית לא פשוטה למועדון.
במועדון פרסמו הודעה רשמית בנושא: "א.כ. נס ציונה מודיעה על שחרורו של השוער שגיא בוניס לאחר דיון עם ראשי המועדון ומאמן הקבוצה. המועדון שלנו בראש ובראשונה שם דגש על הפן החינוכי החל מביה"ס לכדוריד ועד הקבוצה הבוגרת כאשר קבוצת הבוגרים משמשת כחלון הראווה ומודל לחיקוי עבור דור העתיד. לאור מספר אירועים המנוגדים לערכי המועדון ועל אף יכולתו המצוינת (מקום 1 באחוזי עצירות בליגה) הוחלט על סיום דרכו של שגיא בקבוצה. אנו מודים לשגיא על תרומתו המקצועית הרבה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך. כעת בין הקורות יעמדו טולי ליבגוט הוותיק והבלתי נגמר ואלון רוצבי הצעיר והמוכשר".
הצרות לא נגמרות שם. הזר המצטיין של הקבוצה, ניקולה סקרוביץ', טס למולדתו ועלול שלא לשוב למועדון. לסקרוביץ' יש בעיות משפחתיות שכבר אילצו אותו לטוס העונה לחו"ל באמצע העונה, אם כי בפעם הקודמת, למרות החששות של המועדון, הוא חזר והמשיך להצטיין. הפעם, כלל לא בטוחים במועדון שסקרוביץ' ישוב, וייתכן שישארו ללא הזר הבכיר שלהם לקראת הישורת האחרונה של העונה.
בשישי הקרוב תחזור הקבוצה לאולם צימרמן למשחק בית חשוב נגד הפועל קרית אונו. השחקנים של כפיר דראי יארחו את האדומים למשחק במסגרת המחזור השמיני של הבית התחתון בליגת העל. המשחק יתקיים ביום שישי ה- 17/03 בשעה 14:00 באולם צימרמן, ובמועדון מקווים שהקהל יגיע בהמוני לעודד ולעזור לקבוצה לעשות צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום ברבע גמר הפלייאוף, למרות השבוע הקשה שעברה.
כאשר יש שלושה משחקים לסיום העונה, נס ציונה מובילה את הבית התחתון עם 18 נקודות, בדיוק כמו מכבי קריית מוצקין. הקבוצה כאמור תארח את אונו ולאחר מכן תצא למשחק קריטי מול אס"א תל אביב, שנמצאת במקום השלישי, מרחק שלוש נקודות משתי המוליכות. את הבית התחתון היא תסגור במשחק בית מול הפועל חבל אילות.
בנושא אחר, שבת נהדרת במחלקת הנוער של א.כ. נס ציונה ובייחוד במחלקת הנערות עם שני ניצחונות מרשימים. קבוצת הילדות ז' עם המאמנות יהל ויזל ועמית איזק השיגו ניצחון חוץ משכנע על הפועל ראשל"צ בתוצאה 21:37! זהו הניצחון הרביעי העונה של הטייגריות שבהחלט מעניקות לאורך השנה הרבה אופטימיות להמשך וכמובן מהלכי כדוריד מצוינים. כל הכבוד לכל השחקניות ולצמד המאמנות.

בהמשך, קבוצת הנערות עם המאמן צחי פריד עלתה גם היא לפרקט באולם נחלת יהודה בראשל"צ ופגשה את הפועל רועי ראשל"צ. השחקניות שלנו בתצוגה קבוצתית אדירה גברו על האדומות 30:34! זהו הניצחון הראשון העונה של הכתומות והן יקוו להמשיך את המומנטום גם במשחק הבא. יהל צאלח הצטיינה בפן ההתקפי עם לא פחות מ- 15 (!) שערים, השוערת נעמה זליג נעלה את השער עם 50 אחוזי עצריה וליהי נבון בלטה בפן ההגנתי. בסיום ניצחון מתוק על השכנה מראשל"צ.

עוד השבת: קבוצת הנערים י' עם המאמן דני ליבגוט השיגה ניצחון ביתי על מ.כ. חולון בתוצאה 30:54. הקבוצה מובילה את טבלת הליגה במאזן של שמונה ניצחונות והפסד בודד. קבוצת הבוגרים שלנו בליגה הארצית, א.כ. הפירטאים נס ציונה ניצחה בחוץ 21:36 את הפועל כפר מנחם. קבוצת הילדים ח' עם המאמן עידן פינקר הפסידה בבית 45:37 למ.כ. חולון. המשחק נפתח צמוד אך במהלכו החולונים פתחו פער ממנו הטייגרים לא הצליחו לחזור הפעם. הפסד שני העונה של הכתומים בליגה לצד 10 ניצחונות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה