הסקציה מארחת מ ח ר את מובילת הלאומית הפ. ריינה למשחק דרמטי שניצחון בו יקרב אותה למרחק נקודה מעליה לליגת העל !

$(function(){})

ולקראת המשחק הדרמטי- ראיינו את עילאי טרוסט, מבשל השערים המצטיין !
לקשר עילאי טרוסט יש תפקיד מרכזי בחזרה של הסקציה למאבק על הכרטיס לליגת העל. הוא שיחק הכי הרבה דקות העונה, בישל הכי הרבה שערים ושלישי במספר האיומים על השער. לקראת משחק העונה ביום שני הוא קורא לאוהדי הספורט בנס ציונה להגיע ולעודד את הקבוצה.

עילאי טרוסט : "אני קורא לאוהדים להגיע לתמוך בנו  במשחק ביום שני.  אנחנו צריכים אותכם איתנו".

הסקציה

טרוסט. מוכנים למשחק הבא. קרדיט סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה ממשיכה בתקופה הנהדרת שלה, כשהיא במאני טיים של העונה. הקבוצה של ניר ברקוביץ' רשמה את הניצחון הרביעי שלה ברציפות כאשר גברה 1:2 על הפועל אום אל פאחם בסוף השבוע האחרון והתבססה במקום השני בטבלה, אשר מוביל לליגת העל. נס ציונה נראית כקבוצה במומנטום הטוב ביותר בליגה, וזה מעודד מאוד לקראת משחק העונה ביום שני הקרוב, מול בני ריינה בנס ציונה. 

המשחק מול ריינה הוא רגע השיא של העונה והוא יכול לקרב את נס ציונה עד כדי נקודה אחת מהפסגה, אך בעיקר להשאיר אותה במקום ממנו עולים ליגה. נס ציונה נמצאת רק נקודה אחת מעל כפר קאסם, שפתחה את הפלייאוף בצורה רעה מאוד, עם שני הפסדים רצופים.

בהמשך נמצאות א.ס אשדוד הלא יציבה, והפועל פתח תקווה, שגברה 1:2 על א.א פאחם וחזרה לתמונת המאבק.  בליגה הלאומית הכל אפשרי. וגם א.ס. אשדוד, הסוס השחור של הליגה, טרם אמרה את המילה האחרונה ויכולה להפתיע. 

אחרי המשחק מול ריינה, תפגוש הסקציה את כפר קאסם למשחק שבהחלט יכול להכריע את הסיפור. 


הקשר עילאי טרוסט אמר על המשחק מול אום אל פאחם: "אנחנו חוזרים הביתה אחרי ניצחון חשוב במשחק חוץ שנחשב לאחד הקשים בליגה נגד קבוצה חזקה במיוחד בבית שלה. חזרנו עם 3 נקודות ועוד יותר חשוב, עם ניצחון רביעי ברציפות שנותן לנו ביטחון להמשך הפלייאוף".

השף של הסקציה קורא לאוהדים להגיע ולעודד את הקבוצה 

במשחקים האחרונים מציג הקשר עילאי טרוסט יכולת משופרת והמספרים מדברים בעד עצמם: 

מתחילת העונה הוא מוביל את סגל הקבוצה במספר דקות המשחק עם 2923 דקות על המגרש. הוא בישל 7 שערים, איים על השער ב-44 מצבים ( שלישי בקבוצה ), והוא מוביל גם בקטגוריית מסירות מפתח מדוייקות הרחק מעל כל שחקן אחר בקבוצה. 


לקראת המשחק מול ריינה אמר טרוסט: "ביום שני מחכה לנו משחק קשה נגד קבוצה שהיא במקום הראשון בטבלה ואנחנו מכירים אותה. היא קבוצה טובה מאוד עם שחקנים טובים ונצטרך לבוא כמו במשחקים האחרונים במטרה להמשיך את הרצף הטוב בשביל להיות בסוף העונה במקום שממנו עולים ליגה".


טרוסט סיכם בקריאה נרגשת לאוהדי הסקציה: "אני קורא לאוהדים להגיע לתמוך בנו  במשחק ביום שני אנחנו צריכים אותכם איתנו".

אוהדי הסקציה מתארגנים למשחק העונה 

אוהדי הקבוצה נמצאים בטירוף לקראת המשחק מול ריינה, וכבר אספו כסף לאביזרי עידוד. בקבוצה מצפים למלא את האצטדיון לקראת המשחק החשוב ויקוו לעבור את שני המשחקים הקרובים בהצלחה, לפני צמד משחקי בית מול א.ס אשדוד והפועל פתח תקווה בבית בסוף החודש, כדי לחגוג עלייה, בתקווה, בבית.

ניר ברקוביץ כבר בליגת העל 

מי שככל הניראה יעמוד על הקווים בליגת העל, גם אם הסקציה לא תעפיל ליגה, הוא המאמן ניר ברקוביץ. ללא קשר לתוצאות שתשיג הסקציה בפלייאוף. השבוע אמורה להיערך פגישה בין המאמן לנציגי הפועל חדרה על מנת להאיץ את חתימת החוזה לעונה הבאה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה