המשחק האחרון של ניר ברקוביץ ? המאמן עלול לעזוב את הקבוצה בסיום המשחק מול בני יהודה.

$(function(){setImageBanner('c4cbd647-3bcd-4909-904b-33904e7f7a39','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

המשבר בסקציה - על אף ההצלחה המקצועית העונה פורסם כי המאמן ניר ברקוביץ עלול לעזוב את הקבוצה לאחי נצרת החפצה בשירותיו ועל רקע מצוקת זמני האימונים באצטדיון העירוני בנס ציונה.

 ניר ברקוביץ צילום פייסבוק הסקציה

דיווח - ניר ברקוביץ עלול לעזוב את הסקציה לאחר המשחק מול בני יהודה 

אתר ערוץ הספורט פרסם היום כי המשחק מול בני יהודה תל אביב, שאמור להיערך מחר בנס ציונה, עלול להיות האחרון של המאמן ניר ברקוביץ על הקווים כמאמן הסקציה. 

אם אכן זה מה שיקרה לאחר המשחק החשוב ביום שני בערב, ללא קשר לתוצאה, יהיה זה אחד המהלכים המפתיעים העונה הליגה הלאומית לכדורגל. שכן מעמדו של ברקוביץ נחשב לבטוח ביחס למאמנים האחרים בליגה, בעונה שבה הוחלף מאמן במרבית הקבוצות. 

ניר ברקוביץ הגיע בתחילת העונה לנס ציונה ונחשב למאמן המוביל את הקבוצה לעונה טובה, על אף התוצאות האחרונות. אולם שתי סיבות יכולות להוביל לעזיבתו, אם וכאשר. 

מגרש אימונים והרצון של אחי נצרת 

הסיבה הראשונה היא רצונה של אחי נצרת, המדורגת במקום ה-12 בטבלה להחליף את מאמנה הנוכחי דרור קשטן ולמנות את ברקוביץ שהצליח בעבר בנצרת, לתפקיד המאמן לפחות עד סוף העונה הנוכחית. 

הסיבה השנייה היא מצוקת זמני האימונים באצטדיון הפרדס בנס ציונה.  המגרש שהוקם בשנת 2001 משמש בתור מגרש הבית של 3 קבוצות נוספות- בית"ר תל אביב בת ים מהלאומית, קבוצת הנוער של מכבי ת"א וקבוצת הנוער של הסקציה.

כתוצאה מכך הסקציה, הקבוצה הבכירה מבין הארבע, יכולה להתאמן על משטח הדשא באצטדיון פעמיים בשבוע בלבד. הרבה פחות ממה שהיו רוצים בקבוצה. 

אמנם בסמוך לאצטדיון נמצא מגרש אימונים, אולם שחקנים בקבוצה מסרבים לעלות ולהתאמן על המשטח מחשש לפציעות. בעבר פורסם באתר ערוץ הספורט, על הקשיים והעימותים בין אנשי הסקציה והמאמן ברקוביץ עם צוות האצטדיון העירוני בנס ציונה. כעת נראה שמכלול הנסיבות יכול להוביל לעזיבת המאמן את הקבוצה. 

ויש גם משחק - סקציה נס ציונה מול בני יהודה תל אביב 

 מחר בשעה 19:00 יעלו הסקציה ובני יהודה תל אביב למשחק של ההזדמנות האחרונה עבור שתי הקבוצות. 

ניצחון של הסקציה יאפשר לה להיצמד לצמרת הטבלה ולשמור על סיכוי להעפיל לליגת העל. מנגד, ניצחון של בני יהודה יסייע לה להשתלב בפלייאוף העליון.

בלי שום קשר לעזיבה האפשרית של ברקוביץ, הפסד של בני יהודה עלול להיות גם המשחק האחרון של ניסו אביטן, המאמן שהחליף את יוסי אבוקסיס רק לפני מספר שבועות. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה