המשימה הושגה: א.כ נס ציונה נשארה בליגת העל

$(function(){})

אחרי עונה מלאה בעליות וירידות, הקבוצה של סער פרנקל גברה 28:30 על דימונה ושמרה על מקומה בליגת העל. היום: משחק מול ב"ש שיגמור את העונה. נציה: "שמח שהשגנו את היעד". וגם... קבוצת הנוער עלתה לחצי גמר הגביע !

דיגי שארק

דיגישארק

כל הכבוד לנוער. 

א.כ נס ציונה תסיים היום (שישי) את העונה בליגת ווינר לכדוריד, לאחר שכבר הבטיחה בסוף השבוע שעבר את ההישארות בליגה.

הקבוצה, שחוותה עונה לא פשוטה, נשמה לרווחה ביום שישי האחרון, כאשר גברה 28:30 על מכבי דימונה בבית, אם כי גם תיקו היה מספיק לה כדי לחגוג הישארות מול הקהל הביתי. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אך בדקות הסיום הטייגרים הצליחו לבצע עצירות בהגנה לצד שערים חשובים בדרך לניצחון החשוב ביותר העונה.

אולם המשחק הבא של הקבוצה, ביום שני האחרון, מול חבל אילות בבית נראה פחות טוב, כנראה בגלל ירידת המתח שהגיעה עקב הבטחת ההישארות.  הטייגרים נכנעו 29:21 לקבוצה מהדרום במשחק לא טוב ובכך למעשה, גזרו על דימונה ירידת ליגה דרמטית.

המשחק היום , שישי, בשעה 13:30 מול מ.כ באר שבע, שירדה ליגה ביחד עם דימונה, יהיה האחרון לעונה ולאחריו הקבוצה תצא לפגרה. בקבוצה ירצו לסיים את העונה בטעם טוב, ולהתכונן לעונה הבאה בצורה אידיאלית.

הקבוצה הצעירה של סער פרנקל חוותה הרבה עליות וירידות העונה, אם כי העונה בהחלט מסתיימת עם אכזבה. הקבוצה חשבו שיוכלו לשחזר לפחות את העונה שעברה, ולעלות לסיבוב הראשון בפלייאוף, אך לא הצליחו להתעלות ונשארו בליגה אמנם בזכות, אך עם מעט טעם מר בפה. עם הניסיון שצברו השחקנים, לצד חיזוק נקודתי, בקבוצה מקווים לחזור לפלייאוף העליון בעונה הבאה, תוך כדי שיתוף שחקנים מקומיים כמיטב המסורת הנס ציונית.

שניר נציה אמר לאחר הבטחת ההישארות: "אני מאוד שמח הצלחנו להשיג את היעד שלנו אחרי שנקלענו למלחמות בחלק התחתון של הטבלה. עכשיו יש לנו ירידת מתח גדולה מאוד ואני מקווה שנבוא לבאר שבע לסיים את בעונה עם טעם מתוק לעונה הבאה".

 

************************

בנושא אחר, קבוצת הנוער א.כ. עידו נס ציונה העפילה במוצ"ש לשלב חצי גמר גביע המדינה לנוער לאחר שניצחה באולם צימרמן 36:40 את הפועל אשדוד. הטייגרים של כפיר דראי הוליכו כבר מהפתיחה ושמרו על ההובלה לאורך כל שלבי ההתמודדות בדרך לכרטיס היוקרתי לשלב ארבע הגדולות במפעל הגביע. למשחק הגיעו גם חלק משחקני קבוצת הבוגרים שעודדו מהיציע את שחקני הנוער.

ילדות ח' השיגו ניצחון 8:26 אדיר על אסא תל אביב. הכתומות של צחי פריד הגיעו חדות ביותר למשחק ועם יכולת אדירה סיימו עם ידן על העליונה. מצטיינות ההתמודדות היו המקשרות לייה ויהל שעשו ביחד 20 שערים ולוגסי בשער עם עצירות מדהימות.

ילדים ח' השיגו ניצחון מרשים. הטייגרים של כפיר דראי פגשו את מ.כ. חולון במטרה לנצח ולהיצמד לפסגת הטבלה. הכתומים שלנו הציגו יכולת התקפית גדולה עם 46 שערי זכות שהובילו לניצחון גדול בתוצאה 37:46.

ילדים ז' דן של גלעד בוניס גם היא שיחקה בצימרמן מול מכבי ראשון החזקה. משחק שקול ביותר נגמר בשוויון 26:26.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה