הסקציה בבידוד - ידחה משחק פתיחת העונה מחר?

$(function(){setImageBanner('c5a675c5-a48a-4fed-9ac6-bb8d6b10e166','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

אחד מאנשי הצוות של הסקציה, חלה בקורונה, עקב כך המאמן, עשרה שחקנים והצוות המקצועי נדרש להכנס לבידוד. בקבוצה ממתינים להחלטת ההתאחדות בנוגע לדחיית המשחק מחר מול אח"י נצרת
שימו לב לעדכונים בהתאחדות עדיין שוקלים את הצעדים.
רונן זייגרמן : "נעשה מה שידרש מאיתנו"

צילום עצמי

מחר היה אמור להתקיים משחק הליגה הראשון העונה של הסקציה בליגה הלאומית כשהקבוצה היתה צריכה לארח את אחי נצרת.

אולם, בסוף השבוע האחרון חלה אחד מאנשי הצוות המקצועי של הקבוצה בקורונה, ועקב כך נדרשו מאמן הקבוצה, אורי גוטמן, אנשי הצוות שלו, וכן עשרה משחקני הקבוצה, ששהו ליד אותו חולה, להכנס לבידוד באופן מיידי.

מיד אם היוודע המקרה, הודיע מנכ"ל הסקציה, רונן זייגרמן, על ההתפתחויות למשנה מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, ניר ינקלביץ', על ההתפתחויות וביקש שמשחק הפתיחה יידחה. 

יש לציין כי שני משחקים כבר נידחו ע"י ההתאחדות - נוף גליל מול בית"ר ת"א בעקבות הדבקותו של מאמן נוף גליל ירום הוכבויים וכפר שלם מול הפועל ראשל"צ לאחר ששלושה משחקני כפר שלם נמצאו חיוביים.

אולם, לפני יומיים הפיצה ההתאחדות הנחיות חדשות האומרות שבמידה וקבוצה נדרשת להכנס לבידוד, הרי ששחקניה יכולים להמשיך ולהגיע לאימונים ולמשחקים ולא לצאת לשום מקום אחר מלבד זה, ובלבד שהשחקנים ערכו בדיקות לקורונה וקיבלו תוצאה שלילית.

הערב בשעה שש תגיע לאצטדיון בנס-ציונה ניידת מיוחדת של מד"א שתבצע בדיקות לכל השחקנים ואנשי הצוות. התוצאות צפויות להתקבל בתוך כמה שעות ורק אז נדע אם יידחה המשחק או לא

בסקציה, שכבר ביטלו את האימון אתמול ולא התאמנו גם היום, מנסים לדחות את המשחק. מנכ"ל הסקציה רונן זייגמן: "בריאות השחקנים היא הדבר החשוב ביותר. אני לא חושב שבמצב הנתון אפשר יהיה לקיים את המשחק, אולם נקיים כל החלטה שתתקבל בהתאחדות. ברור שאם נקיים משחק ללא אימונים אתמול והיום, זה יפגע בנו. אבל, כאמור, נעשה מה שידרש מאיתנו"

מדור הספורט באתר נס ציונה נט כל החדשות והעדכונים על הסקציה לכדורגל 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה