הסקציה: בדרך לליגת העל שותקים... גם כשיו"ר היריבה אום אל פאחם משמיע דברי הסתה?

$(function(){})

היום ב16.00 תשחק הסקציה מול אום אל פאחם במשחק חשוב מאוד מבחינתה, בדרך לליגת העל.. . ואולי לכן החליט רועי אנקווה על שתיקה מוחלטת ולא מגיב על דברי ההסתה של אבו שלמה, אחד משני יושבי הראש של המארחת, שטען כי חיילי צה"ל "רצחו 3 בחורים בג'נין"...
למרבה המזל המשחק יתקיים בנוף הגליל, מה שמצמצם את הרגישות הבטחונית ואת הסכנה לעימות בין האוהדים.

סקציה

שחקני הסקציה לאחר הניצחון במשחק הקודם נגד כפ"ס

הסקציה הנמצאת מרחק 2 נקודות בלבד מעליה לליגת העל יוצאת היום לנוף הגליל שם תשחק היום ב 16.00 מול הפ. אום אל פאחם, הנמצאת מרחק 8 נקודות מהעליה.

אלא שהליגה הלאומית הפכפכה ביותר השנה וניצחון היום של ריינה מול כ. קאסם במשחק המרכזי, בין הראשונה בטבלה לשניה, עלול לשנות לחלוטין את התמונה.

נזכיר כי אחרי שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו רצופות, נס ציונה יצאה לרצף של שלושה ניצחונות וחזרה בגדול למאבק על הכרטיסים לליגת העל. הקבוצה של ניר ברקוביץ' כבשה 10 שערים בשלושת הניצחונות הללו וכעת עומדת למבחן בגרין, לשם היא מגיעה כקבוצת החוץ הגרועה בליגה (שני ניצחונות בלבד ו-13 נקודות כאורחת). הפועל אום אל פאחם הרשימה ב-0:2 על מ.ס. כפר קאסם, ניצחון ראשון של שלומי דורה, אבל רחוקה שמונה נקודות מהמקום השני וסיכוייה די קלושים.

ועל רקע זה כאשר ממילא יש רגישות שיא  סביב עצם המשחק מול הפ. אום אל פאחם, נציגתה של עיר הממוקמת כרגע בתודעה הישראלית כעירם של המחבלים הרוצחים מחדרה,  התפרסמה ההצהרה הנבזית של אבו סלמה, אחד משני יושבי הראש של המארחת, אשר טען בדף הפייסבוק שלו כי חיילי צה"ל "רצחו 3 בחורים בג'נין" כאשר הוא מתייחס לחמושים שפתחו באש על חיילי צה"ל... וקרא לשחקנים ערביים בישראל שגינו באומץ ובתקיפות את הרוצחים מעירו - לגנות תחילה את בן גביר שעלה להר הבית (קריאה לגיטימית) ו... את חיילי צה"ל "הרוצחים"..!

מטעם הקבוצה נמסר כפי שהכריז היו"ר העמית שלו, אבו אלעם, כי מדובר בדעה אישית שבוטאה בדף הפייסבוק שלו ולא של הקבוצה, אך גם לא הסתייגו רשמית מעמדתו.

למרות זאת החליט "הבוס" של הסקציה רועי אנקווה שלא להתייחס כלל לפיל שבחדר ובשיחה איתנו אמר הבוקר כי "אין מה להגיד" וכי "הולכים לשחק כרגיל"...

ואותנו מעניין כיצד ינהגו הוא ועמיתיו להנהלה היום אחה"צ עת יפגשו מן הסתם את אבו שלמה ועמיתיו להנהלה... 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה