הסקציה דוהרת במדרון ! עו"ד אביתר קרמר מונה למפרק זמני שלה. ומה עומד מאחרי רישומה של קבוצה חדשה בשם "עירוני"?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('1774ace6-574a-40cc-9b73-0ba897a8322e','/dyncontent/2024/7/7/6ac38f55-9efa-40d8-b71c-62a1f92cf06c.jpg',17973,'מנויים 300100 ',525,78,true,46076,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('1774ace6-574a-40cc-9b73-0ba897a8322e','/dyncontent/2024/9/5/261e8bcd-9195-4f97-9ab6-f3f1fa8db40d.jpg',18376,'אייטם כתבה חוגים עד אחרי סוכות קרית תרבות ',525,78,true,46076,'Image','');},15]]);})

נערך מחדש 19.4. 21.00
האם הסקציה תצליח בכלל לפתוח את העונה?. היום הוציא בית המשפט המחוזי בלוד צו למינוי מפרק זמני לקבוצה ומינה את עורך דין אביתר קרמר למפרק זמני.

בנוסף, הקבוצה ובעליה היוצא רועי אנקווה עתידים לעמוד לדין בגין הגשת תצהיר כוזב לפיו המועדון שילם משכורות בחודש אפריל וכמו כן על שהמועדון לא שילם הפרשות לפנסיות עבור השחקנים.

לא השגנו את תגובת האחים שרעבי שרכשו את זכויות הניהול בקבוצה לפני כחודש ועתה הם בפני שוקת שבורה. כנ"ל לגבי תגובתו של רועי אנקווה. ואילו העיריה מתחמקת מתשובות ענייניות, אך כנראה יוזמת מהלך מעניין... !

יחד עם מרמורק סקציה נס ציונה ירדה לליגה ב

הסקציה פועלת תחת מפרק זמני. מעמדה בליגה א' מתברר במוסדות ההתאחדות לכדורגל. 

יום עצוב לספורט בנס ציונה. בית המשפט המחוזי בלוד מינה את עו"ד אביתר קרמר למפרק הזמני של המועדון, שאם בכלל יפתח את העונה הקרובה יהיה זה ככל הנראה בליגה ב' - הליגה הרביעית ! 

אם שמו של עו"ד קרמר נשמע לכם מוכר זה לא במקרה. לפני עשור הוא מונה למפרק הסקציה ואף הצליח להפעיל אותה ולמנוע את פירוקה. 

מזה מספר חודשים הסקציה נמצאת במדרון חלקלק, לא שלמה חובות לשחקנים ועקב היעדר אישור ניהול תקין לעמותה, היא לא יכלה לקבל תקציבים המגיעים לה פי דין ממוסדות ההתאחדות והעירייה. 

לפני כחודש נמכרו זכויות הניהול בקבוצה ע"י הבעלים רועי אנקווה לאחים שרעבי מנס ציונה שיצאו לדרך חדשה, החתימו מאמן ושחקנים והקבוצה אף קיימה משחקי אימון. עתה אין לרכישה כל משמעות, אך סביר להניח כי האחים שרעבי ייאלצו לכבד התחיבויות שנטלו על עצמם, אלא אם היו מותנות.  

בשבוע שעבר נחתה על הקבוצה המכה הראשונה. הבקרה התקציבית שלחה לסקציה הודעה ומסרה לה שהיא הורדה לליגה ב'  עקב העובדה שהקבוצה לא עמדה בדרישות הבקרה שנקבעו על ידי התקנון. אגב, המכתב הגיע לאחר שהקבוצה ששיחקה כזכור בליגה הלאומית, קבלה הודעה מוקדמת כי ייתכן ולא תרד לליגה א' אלא תשחק שוב בליגה הלאומית... אפשרות שכמובן כבר אינה רלוונטית. 

בשורה התחתונה, החל מהיום, עו"ד קרמר הוא מורשה החתימה היחיד בקבוצה, הוא זה שיכול לשלם משכורות, לשאת ולתת בשמה של הסקציה. לדבריו הוא ינסה לפתוח את העונה, עדיין לא ברור באיזו ליגה. 

בתאריך 14/09/2024 אמור להתקיים דיון נוסף בו יחליט בית המשפט האם למנות לקבוצה מפרק קבוע. 

היום שוחחנו עם עו"ד אביתר קרמר זמן קצר לאחר שקיבל את המינוי מבית המשפט. לדבריו, עם קבלת המינוי מבית המשפט הוא התחיל ללמוד את הקבוצה, את הזכויות הכספיות שעומדות לזכותה ואת מצבת החובות לכלל השחקנים, שחלקם מיוצגים על ידי עורך הדין אופיר רונן המייצג 22 משחקני הסקציה בעונה שעברה ואת ארגון השחקנים ואף הוא הגיש בקשה לפירוק הקבוצה על רקע חובות מהעונה שעברה. 

לדבריו המטרה היא להשיג אישור ניהול תקין ולפתוח את העונה. אגב, גם הוא לא יודע עדיין באיזו ליגה. 

 גם תובע ההתאחדות בתמונה 

בשבוע שעבר דווחנו כי תובע ההתאחדות עו”ד גלעד ברגמן, החליט להעמיד לדין את רועי אנקווה, הבעלים הקודם של הסקציה, ובנוסף את המועדון עצמו וזאת בגין הגשת הצהרה כוזבת לפיה המועדון שילם משכורת בחודש אפריל וכמו כן על שהמועדון לא שילם הפרשות לפנסיות עבור השחקנים.

ואילו העירייה מתחמקת מתשובות ענייניות !

אבי בן דוד מוסיף:

כבר שבועות מספר אני מנסה לקבל תשובות מהעיריה על כמה שאלות חשובות, אך לא מצליח..

היום שאלתי שוב את דוברת העיריה כך:

לאור מה שקרה לסקציה אני מבקש תגובה  לשאלות הבאות:

א' מתי ובאיזה שנים נבדקו ספרי העמותה ע"י מבקר מטעם העיריה. לי ידוע על פעם אחת בלבד. 

ב' כמה מתוך התמיכה השנתית עיכבה העיריה בשל היעדר "אישור מנהל תקין". ג' מה בכוונת העיריה לעשות -אם בכלל- כדי לסייע בהסדרת הנושא ומניעת הירידה לליגה ב'.

אציין כי איני טוען שהעירייה היתה חייבת לבדוק מדי שנה ולא להסתפק בדוחו"ת כספיים, אם כי עשתה זאת לפני 3 שנים, אך זכות הציבור לדעת האם נערכו בדיקות שכאלו ואם נערכו, מה העלו. וזאת לאור טענות שונות שהעלו פעילי עבר בסקציה, אותן העבירו לרשם העמותות והוא אכן פתח בחקירה כבר לפני כ10  חודשים ולכן לא קבלה הקבוצה "אישור מינהל תקין".

מעבר לכך, מאחר והעירייה נתנה לקבוצה ערבות לטובת המנהלת, הרי שרוב הסיכויים שהיא תחולט,  אם כי במקרה כזה יקוזז נגדית סכום התמיכה שטרם הועבר  כאמור. ולכן חשוב לדעת בכמה ערבות מדובר? כמה מהתקציב טרם הועבר? לשאלות אלו לא זכיתי לקבל מענה. בשעתו. ולכן פניתי גם למחזיק תיק הספורט החדש יהודה חיימוביץ, אך הוא עונה בכנות כי אין לו מושג מה היה בעבר ואילו דוברת העירייה השיבה סוף סוף היום כך:

תגובת עיריית נס ציונה: הסקציה הינה עמותה עצמאית אשר מקבלת ככל עמותות הספורט תמיכות, בכפוף לתבחינים ועמידה בקריטריונים.
לאור המצב אליו נקלעה הסקציה, עצרה העירייה במהלך השנה את התמיכות לעמותה- עד לבדיקה של הבקרה התקציבית ווידוא עמידה בקריטריונים.
אנחנו מאחלים להנהלה החדשה של הסקציה הצלחה רבה, למען רווחתם של תושבי נס ציונה.

הבנתם?

בתשובה הזו אין התייחסות לשאלותיי, אין שום דבר שלא ידענו קודם לכן והיא מראה על מבוכה ענקית לאחר שבפעם המי יודע כמה "מצליחה" הסקציה לגרור לבוץ את כל מי שניסה אי פעם לחלצה.

ובינתיים התעדכנתי ממקורות חיצוניים לא רשמיים כי סכום הערבות שנתנה העירייה לקבוצה עומד על 800 אש"ח.

סכום התמיכה העירונית שעוכבה הינו  700 אש"ח לכן חשיפת העירייה, גם אם תחולט הערבות, תסתכם לכאורה בכ 100,000  ש"ח בלבד

לראש העיר וצוותו צפויות התלבטויות לא פשוטות לגבי עתיד האיצטדיון בראש ובראשונה, עלויות תפעולו וכן האפשרויות להשכרתו  וכמובן, אם המפרק יצליח לשמור על הקבוצה בחיים..- לגבי המשך התמיכה בקבוצה ייצוגית  מקצועית, אם בכלל.  

אציין כי בינתיים נרשמה די בחשאי בהתאחדות קבוצה חדשה בליגה ג' תחת השם "עירוני" ולא אתפלא אם העירייה היא שיזמה את רישומה, תחת שליטה מלאה שלה כמובן,  לא בשל ההישגים הספורטיביים הצפויים... (מן הסתם תכלול שחקני עבר מבוגרים וחובבים ללא יומרות, כך שיידרש לה תקציב זעום) הכל  בכדי לאפשר לפתוח במסגרתה קבוצות ילדים ונוער ולהקים בי"ס לכדורגל בניהול החברה למרכזי תרבות וספורט וכך לא להשאיר את הילדים ללא כתובת ולנתב אליהם תקציבים שבעבר הלכו לסקציה.

$(function(){setImageBanner('1d3b6fc4-fc96-46e8-8f83-bf3de57ecd84','/dyncontent/2024/9/11/5306f79f-458f-4b0b-99ae-5e95f8fcdf52.gif',18452,'קרפור נס ציונה אייטם כתבה ',525,78,false,46078,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה