הסקציה במו"מ עם רוכש, המיוצג ע"י רועי אנקווה !

$(function(){setImageBanner('abc85b4a-1b16-40bd-a0e7-59ee866b911a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

הרוכש שמסרב להיחשף בינתיים, הציע להשקיע סכום מינימום של 5 מליון ₪ לחמש שנים בכדי לרכוש את זכויות הניהול של המועדון.
לאחר מו"מ לילי מתיש, הכדור נמצא במגרש של ראש העיר, לאחר שייפגש עם לוגסי, כדורי ואנקווה וכנראה גם עם הרוכש.
בתמונה: נציג הרוכש אנקווה משמאל, מחזיק תיק הספורט לוגסי והיוזם כדורי.

ארכיון

האם הסקציה עומדת בפני מהלך ענק שיחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי? בימים האחרונים הוגשה הצעה של קבוצת רכישה באמצעותו של מי שהיה מנכ"ל הפועל ראשל"צ, רועי אנקווה. הרוכשים, הציעו לקחת את הסקציה לתקופה של חמש שנים בהם יזרימו למועדון סכום מינימאלי של 5 מיליון ₪.

בהסכם מצויין כי הרוכש יזרים באופן מיידי סכום של 400 אלף ₪ לצורך חיזוק הקבוצה לפני סגירת מועד ההעברות כששאר הכסף מתוך המליון יועברו במיידית לסגירת הגרעון בו נמצאת הקבוצה המוערך בכ 1.3 מליון ₪. הרוכש התחייב כי יסגור לגמרי את כל החובות בתוך שלוש שנים ובנוסף ישיקע כמליון ₪ גם במחלקת הנוער.

עוד נכתב בטיוטת ההסכם כי להנהלת העמותה תהיה הזכות להחזיר לידיה את זכויות הניהול, ללא כל תמורה, במקרה בו לא יעמוד הרוכש בהסכם ולא יזרים את הסכום המינימלי בעונה אליו התחייב, שכאמור עומד על מליון ₪.

הרוכש גם מתחייב כי במידה ויחליט הוא להפסיק את ההסכם, הוא יחזיר את הקבוצה לידי העמותה ללא כל חובות.

 

מחזיק תיק הספורט בעירייה, עמוס לוגסי, אישר את הדברים: "אכן אנחנו נמצאים במו"מ עם רוכש פוטנציאלי. על פניו הדברים נראים מאד רציניים וכבר עשינו התקדמות גדולה במו"מ. עדיין יש מספר דברים שלא סגורים ואני מניח שמיד אחרי החג נמשיך במו"מ בתקווה לסיכום חיובי שיוציא את הקבוצה לדרך חדשה"

הקשר הראשוני של קבוצת הרכישה עם הסקציה נעשה באמצעותו של איש הכדורגל הותיק וחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל קובי כדורי. כדורי, ששימש בעבר כיו"ר הסקציה, קיבל פניה מבכיר בהתאחדות שחיבר אותו לקבוצת הרכישה. "גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל סיפר לי על קבוצת רכישה המתעניינת לקחת על עצמה קבוצה מהליגה הלאומית, ומיד ראיתי את ההזדמנות לחבר את הסקציה אליהם", סיפר כדורי, "אני אמנם לא נמצא בקבוצה כבר כמה שנים, אולם הסקציה תמיד תשאר האהבה הראשונה שלי, ובכל פעם שאוכל לעזור לה, אעשה זאת בשמחה. נפגשתי עם נציג הרוכשים, רועי אנקווה, איש מוכשר מאד שניהל בצורה נהדרת את הפועל ראשל"צ כמנכ"ל, והתרשמתי שיש כאן אנשים רציניים. העברתי את כל הפרטים לראש העיר ולמחזיק תיק הספורט ואני מקווה שהדברים אגן יתקדמו בצורה חיובית ולטובת הקבוצה והכדורגל בעיר".

כאמור, כרגע הכדור נמצא במגרש של ראש העיר. בקרוב הוא אמור לפגוש את לוגסי, כדורי וכנראה גם את הרוכש. ונקווה כי בפגישה זו  ת תקבל ההחלטה האם להמשיך עם ההסכם ולצאת לדרך חדשה, או לסרב לו ולהמשיך קדימה עם מה שיש כרגע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה