הסקציה במשבר : הפסידה 2-0 בדרבי האזורי לראשון לציון ואיבדה את המקום בצמרת.

$(function(){})

6 נקודות מתוך 18 אפשרויות בששת המשחקים האחרונה והפסד צורב בדרבי האזורי. האם הקבוצה יכולה לחזור ליכולת של הסיבוב השני ? דבר באחד בטוח - ביכולת הזו גם הפלייאוף העליון בסכנה.

סקציה

ככה לא עולים לליגת העל ! הסקציה במשבר מתמשך. 

קבוצה לא נכנסת למשבר ביום אחד. תוצאות המשחקים האחרונים של הסקציה הרחיקו אותה מהצמרת הגבוהה לקראת סיום משחקי הליגה ותחילת משחקי הפלייאוף.

במצב הנוכחי היינו מצפים משחקני הסקציה לעלות למגרש ולטרוף את היריבה מראשון לציון. בפועל, המשחק התנהל על מי מנוחות ללא אירועים מיוחדים.

גם במחצית השנייה שתי הקבוצות המשיכו בתצוגה הדלה. אבל ראשון לציון סיימה אותה עם 3 נקודות הודות לשני פנדלים שהבקיע שון מלכה בדקה ה-51 ואחד נוסף עם סיום המשחק בדקה ה-90.

מה שבטוח שלאוהדים של הסקציה מגיע הרבה יותר נחת! 

בלי חיזוק משמעותי ובלי רענון הסגל בחלון ההעברות 

לסקציה יש אחד הסגלים האיכותיים בליגה הלאומית. אבל בליגה כל כך ארוכה, היה ראוי לנצל את חלון ההעברות שזה עתה נסגר לחיזוק משמעותי שירענן את הסגל וידביק את הפער מיתר הקבוצות שהתחזקו. מצד שני לסקציה יש בעלת בית על הקווים ויציבות בעמדת המאמן. ברגעי משבר זה אמור להיות אקס פקטור חשוב. 

המחזור ה-25 בליגה הלאומית הפועל בני ריינה - סקציה נס ציונה 

במחזור הבא, ביום שלישי 15/02 הסקציה יוצאת למשחק חוץ קשה מול הפועל בני ריינה. זה יכול להיות המשחק שישנה את המומנטום של הסקציה אבל הפסד יגרום להמשך המשבר של הקבוצה ואף עלול להרחיק אותה מצמרת הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית. 

ועוד כמה הערות על הליגה הלאומית לאורח תוצאות המחזור ה-24

רמת משחק גבוהה אף לא הייתה תכונה של הליגה הלאומית. מתח ועניין כן. גם השנה היא הליגה התחרותית הכי מעניינת בספורט בוגרים בישראל.

א.ס אשדוד שקועה בבעיות כלכליות וחובות. השקחנים מתאמנים באופן חלקי, מחכים למשכורות ועל המגרש ממשיכים לנצח. משהו ששחקני בית"ר ירושלים יכולים ללמוד ממנו. השבוע הם פספסו ניצחון על כפר סבא שרק בדקה ה-90 גנבה נקודה. 

מכבי בני ריינה היא המועדון הצעיר ביותר בליגה הלאומית, משחקת על כל הקופה ועלולה למצוא את עצמה בליגת העל בעונה הקרובה. כמה מהר זה קרה ? בעונת 2017 הקבוצה עלתה מליגה ג' ממחוז יזרעאל.

בני יהודה הביאה את חלוץ הרכש לוסיו אבל....השער הראשון שלו היה עצמי.

הקבוצות של המגזר מסרבות להתפרק בסיבוב השני, כמו שקורה להן בדרך כלל. וזו ההפתעה הגדולה של הליגה עד כה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה