הסקציה הולכת לפירוק?. ארגון השחקנים פנה לקבוצה בדרישה לתשלום חובות לשחקנים

$(function(){setImageBanner('25194632-9cb0-4b6e-882e-741547a4ac16','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

אם לא הספיקה ירידת הליגה לאחר עונה חלשה, מתברר כעת שהסקציה לא שלמה לשחקנים את שכר החודשיים האחרונים, כך מפרסם דאבל פס. אם החובות לא ישולמו ולא יתקבל אישור הבקרה התקציבית הקבוצה לא תוכל לפתוח את העונה הקרובה בליגה השלישית.

השחקנים מחכים למשכורות. האם הסקציה תלך לפירוק?. 

אתר דאבל פס המסקר את ליגות הכדורגל הנמוכות, פרסם אתמול ידיעה מדאיגה בנוגע לעתיד קבוצת הכדורגל סקציה נס ציונה.

כזכור, בתום העונה הקבוצה ירדה לליגה א וכעת עתיד הקבוצה לוט בערפל ואין לה את אישור הבקרה התקציבית להירשם לעונה הבאה. 

לפי הכתבה באתר דאבל פס: 

" ראשי ארגון השחקנים פנו בימים האחרונים להנהלת הקבוצה ודרשו מהם לשלם את החובות שעל פי נציגי הארגון עומדים על אי תשלום של חודשיים. בשלב זה לא ברור כיצד החובות של הקבוצה ייפתרו כאשר גם בעיריית נס ציונה לא מתכוונים לסגור את החובות מהעונה האחרונה ויש כאלה שאף חוששים שזה ייגמר בפירוק המועדון. " 

המנהלים הישנים יחזרו לתמונה וינהלו את הסקציה?. 

עוד נכתב באתר דאבל פס לגבי עתיד הסקציה: " בכל מקרה, הבהירו בהתאחדות לכדורגל כי ללא אישור הבקרה התקציבית הקבוצה כלל לא תירשם לעונה הבאה. בכל מקרה מספר חברי העמותה שניהלו את המועדון עד לפני שנתיים מתכוונים לחזור לניהול הקבוצה אבל כל זאת במידה והמועדון יהיה ללא חובות.

פורסם לראשונה באתר דאבל פס 

לך תסביר לדור הצעיר ונראה אם הוא יאמין 

ארצה לסיים את הכתבה בנימה אישית. איך אפשר להסביר לדור הצעיר בנס ציונה שפעם הייתה כאן קבוצה קהילתית מפוארת.

קבוצת כדורגל ייחודית בישראל שהיא פרי איחוד נדיר של שנות החמישים - הפועל נס ציונה, מכבי נס ציונה, בית"ר נס ציונה וכוכב הדרום, הקבוצה של יוצאי טורקיה.

כאשר ביציעים יש כ 150 צופים בכתום ( אוהדים נאמנים!) מי יאמין לך שפעם חצי מושבה הייתה מגיעה בימי שבת למגרש הישן. שלהיות שחקן של הסקציה היה סמל סטטוס. שפעם הייתה כאן קבוצה שהייתה אחד מהסמלים של היישוב. ששיחקנו בליגה ב והיציעים במגרש ברחוב עמק השושנים היו מלאים עד אפס מקום. 

מי יאמין שפעם שיחק כאן נעל הזהב של אירופה?. שאת המדים הכתומים לבשו אנשים  שחלקם כיום אנשי עסקים ונמצאים בראש הפירמידה של הענף בישראל. לך תסביר. 

גם הוא שיחק בסקציה יעקב שחר הבעלים של מכבי חיפה צילום ארכיון כל נס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה