הסקציה חזרה לפסגה עם ניצחון ענק 0-4 על הפועל עפולה. המרוץ לליגת העל מתחמם.

$(function(){})

הסקציה השיגה ניצחון ענק 0-4 על הפועל עפולה עם תצוגת כדורגל מעולה והתקפית. רק משחק אחד נותר לסיום הסיבוב הראשון בליגה הלאומית והסקציה במרחק נקודה אחת מהמקום הראשון.

שחקני הסקציה חוגגים את הניצחון צילום פייסבוק

הערב הגדול של הסקציה והאוהדים שקפצו 4 פעמים לשמיים 

מי זוכר כעת את פתיחת העונה האיומה של הסקציה? ניצחון משכנע בתוצאה המרשימה 0-4 על הפועל עפולה המפורקת, החזיר בבת אחת את הסקציה למאבקי הצמרת. בעקבות ההפסד ירדה הפועל עפולה למקום האחרון בליגה. 

חגיגת השערים של הסקציה החל בדקה ה-33. עומרי שקל רשם את את הסיפתח בבעיטה חזקה שפגעה בשחקן יריב ונכנס לשער.

במחצית השניייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. בדקה ה-55 ליאל צ'אנה הבקיע את השער השני בנגיחה מכדור קרן 0-2 לסקציה.  

בדקה ה-76 איתות מדודו ביטון. החלוץ הקטלני של הסקציה הבקיע בבעיטה חדה לשער וקבע 0-3. בשער הסיום התכבד דג'ימי אלכסנדר שהשתלט על כדור במרכז הרחבה ומקרוב קבע את תוצאת הסיום 0-4 לסקציה.  

החדשות הטובות והחדשות המדאיגות 

הניצחון ויתר תוצאות המחזור החזירו את הסקציה היישר למאבקי הצמרת ולמאבק הישיר על כרטיס לליגה הלאומית. לאחר שהקבוצה התחברה והתגבשה היא הפכה לקבוצת צמרת לגיטימית. 

את הליגה הלאומית מובילות, בצוותא עם הסקציה, 3 קבוצות מהמגזר. אם יהיה להן אורך נשימה לסיים את העונה ולהתחזק בפגרה מדובר בהפתעה גדולה. 

החדשות הטובות מגיעות מהמשבר של הפועל כפר סבא שמאבדת גובה ורושמת הפסדים לקבוצות חלשות ממנה.

החדשות המדאיגות מגיעות מכיוון בני יהודה תל אביב. הקבוצה של יוסי אבוקסיס צוברת נקודות חשובות, מנצחת משחקים בשיניים ומתקדמת למקומה הטבעי בצמרת. גם כאן הסגל האיכותי והניסיון על הקווים בא לידי ביטוי. 

ככל שהליגה הלאומית תכנס עמוק יותר למשחקי הסיבוב השני ומשחקי הפלייאוף תבוא לידי ביטוי איכות הניהול של הקבוצות בליגה. הקבוצות שייהנו משקט תעשייתי ומשכורות בזמן ( ראו ערך א.ס אשדוד ), חיזוק בחלון ההעברות ואוהדים שיעודדו גם ברגעי המשבר, יוכלו להמשיך את המירוץ עד לזכייה בכרטיס מיוחל לליגת העל. 

זה לא יהיה קל, אבל הסקציה של העונה בהחלט יכולה לעמוד במשימה ולחזור לליגת העל. זה מגיע לבעלים שהשקיע, לתלכיד הקבוצתי ובעיקר לאוהדי הסקציה שלא עוזבים אותה גם בימים קשים. 

יאללה סקציה! 

פסגת הליגה הלאומית לאחר המחזור ה-14 

  1. מ.ס כפר קאסם 25 נק'
  2. מכבי בני ריינה 24 נק' 
  3. סקציה נס ציונה 24 נק' 
  4. הפועל א.א פאחם 24 נק' 
  5. הפועל עכו 22 נק'
  6. הפועל כפר סבא 21 נק' 

במחזור ה-15 ( יום שני, 13/12 )  תצא הסקציה למשחק חוץ קשה מול הקבוצה הלוהטת של הליגה- הפועל רעננה מאז כניסתו של אלי כהן לתפקיד המאמן הקבוצה צוברת נקודות בקצב ואף על פי שהיא מדורגת במקום ה-13 היא נמצאת בתנופה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה