הסקציה ירדה ליגה?. הנס ציונים שעלו לליגת העל עם הפועל פתח תקוה

$(function(){})

גם בעונה הבאה אפשר יהיה למצוא נציגים מנס ציונה בליגת העל בכדורגל, למרות שהסקציה ירדה ליגה. מאמן הפועל פתח תקוה עופר טסלפפה תושב נס ציונה ואתו גם מגן הקבוצה ואקס הסקציה ג'ימי אלכסיס.

עופר טסלפפה צילום מסך מתוך יוטיוב ערוץ הפועל פתח תקווה

הסקציה ירדה ליגה?. הנס ציונים שעלו לליגת העל עם הפועל פתח תקוה

הפועל פתח תקוה חזרה לליגת העל בכדורגל ויחד איתה שתי דמויות אהובות ומוכרות בתחום הספורט בעיר. הראשון הוא מאמן תושב נס ציונה, עופר טסלפפה, שסיכם בקבוצה לעונה הבאה, כך מדווח העיתונאי נדב צנציפר בערוץ הספורט, אגב גם נדב הוא תושב נס ציונה. למי שלא זוכר, טסלפפה העלה את הסקציה מהליגה הארצית לליגה הלאומית ולאחר מכן לליגת העל. 

דמות נוספת מהעבר הקרוב של הסקציה יעלה לליגת העל. מדובר במגן הרכש ג'ימי אלכסיס, שהיה בין המצטיינים בעונה העלייה של הסקציה לליגת העל. ג'ימי שלא היה אמור להצטרף לסגל הכחול בליגת העל, יילבש גם בעונה הבאה את המדים של הפועל פתח תקוה. 

אגב מי שראה אתמול, 14/05/202, את התכנית אולפן לילה בערוץ הספורט, לא יכול היה שלא להתעלם מהנוכחות של הסקציה באוויר. חבר הפאנל עיסאווי פריג', תושב ואוהד כפר קאסם. עיסאווי לא שוכח את העונה הקודמת בה הסקציה עלתה לליגת העל, אז על חשבון כפר קאסם בזכות הפרש שערים.

ומה קרה השנה?. כפר קאסם נשארה בליגה הלאומית הודות להפרש שערים עדיף ושער שיווין בדקות הסיום של המשחק האחרון מול אחי נצרת שירד לליגה השלישית. 

ומה יקרה בעונה הבאה?. בסקציה רב הניסתר על הגלוי ואנו ממתינים לעדכונים במדור הספורט של אתר נס ציונה נט. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה