הסקציה הפסידה 2-0 לנוף הגליל. מוחמד ג'אבר הבקיע בדקה ה98.

$(function(){})

שערים של דובב גבאי ומחמוד ג'אבר בדקה ה98 קבעו הפסד לחניכיו של אורי גוטמן. הפער מהמקום הראשון 10 נקודות. סיכוי תיאורטי לעלייה עדיין קיים אבל בתרחיש קיצוני. הופעה מכובדת לשחקניו של אורי גוטמן מול מוליכת הטבלה. מוטי מלכה מנוף הגליל החמיץ פנדל בדקה ה85.
המרחק מהפועל ירושלים שבמקום השני עומד כעת על 4 נקודות ומשחק עודף לסקציה.

====
לאחר שהסקציה רשמה 0:1 על הפועל ראשל"צ, ונמצאת 4 נקודות מהמקום השני, היא נמצאת לפני שני המשחקים הכי חשובים העונה, מול המוליכות נוף הגליל והפועל ירושלים.
עם קצת מזל, הסקציה יכולה לרשום עונה מדהימה שתסתיים, אינשאללה, בעליית ליגה בחזרה לליגת העל !.

הבלם יובל חליבה דיבר עם אסף ניצן על המשחק ועל השבועות הקריטיים של קבוצתו.

סקציה נ.צ.

העונה של סקציה נס ציונה עדיין לא נגמרה, וזאת בניגוד להרגשה הזמנית ששררה לאחר החזרה מפגרת הקורונה.

החניכים של אורי גוטמן רשמו ביום שני האחרון 0:1 חשוב על הפועל ראשון לציון משער של וואליד דרוויש, וכעת הם נמצאים 4 נקודות בלבד מהמקום השני, המוליך לליגת העל. הכתומים היו רחוקים מאוד מהצמרת הגבוהה, אך יכולת נהדרת בשבועות האחרונים, ביחד עם איבוד נקודות של המוליכות, גרם למצב הצמוד הזה, שעוד יכול להסתיים עם עליית ליגה של הקבוצה של גוטמן. הכתומים יצאו ביום שישי למשחק העונה שלהם, מול המוליכה הפועל נוף הגליל (15:00), במשחק ביתי אותו יהיו חייבים לנצח כדי להישאר צמודים לצמרת הגבוהה.

אם וכאשר תנצח נס ציונה את נוף הגליל, היא תפעיל המון לחץ על השנייה בטבלה, הפועל ירושלים, שתשחק רק שלושה ימים מאוחר יותר מול הפועל רמת השרון ותהיה חייבת לנצח כדי לא לאבד עוד מומנטום, בדרך למפגש בין השתיים בשבוע שלאחר מכן. הליגה הלאומית מגיעה לנקודת רתיחה, כאשר בנס ציונה עדיין מאמינים ביכולתה של הקבוצה לחזור לליגת העל, עונה אחת בדיוק לאחר שירדה ממנה. הבלם יובל חליבה דיבר על המשחק ועל השבועות הקריטיים של קבוצתו.

ניצחון חשוב בשיניים, איך ההרגשה?

"ההרגשה לאחר הניצחון האחרון, שהיה חשוב במיוחד, מצוינת. שמח ששוב הצלחנו לכבוש ולשמור על שער נקי".

עכשיו מגיע המאני טיים של העונה. איך מתכוננים?

"אני בטוח שהצוות יכין אותנו כמו תמיד למשחק הקרוב ונבוא מוכנים".

אתם עדיין מאמינים שאפשר לעלות ליגה?

"אנחנו מאמינים שבכדורגל הכל אפשרי ואנחנו משתדלים לעשות את שלנו בכל משחק".

ראית את נוף הגליל מול הפועל ירושלים? מה חשבת?

"המשחק של נוף הגליל מול ירושלים היה בזמן המשחק שלנו מול ראשון, כמובן שבסוף המשחק התעדכנו בתוצאה שם, אבל הראש שלנו מתרכז רק במה שאנחנו יכולים להשפיע עליו שזה אך ורק המשחק שלנו".

מה תיחשב הצלחה מבחינתך עד סוף העונה?

"אני חושב שעליית ליגה תיחשב כהצלחה ענקית, במיוחד שהקבוצה לא נבנתה לעלייה בתחילת שנה. זו תהיה מתנה שאני חושב שמגיעה לשחקנים, לצוות ולכל האוהדים לאחר עונת הקורונה הקשה שעברנו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה