הסקציה תתחיל היום את אימוניה לקראת העונה הבאה

$(function(){})

עם מאמן חדש וארבעה שחקנים בלבד שנשארו מהעונה שעברה, סקציה נס-ציונה תחל את אימוניה לקראת עונת 20/21

אורי גוטמן, מאמנה החדש של הסקציה במעמד החתימה. צילום: סקציה נס-ציונה

לאחר פגרה קצרצרה ובפנים חדשות לגמרי, תחל היום סקציה נס-ציונה את אימוניה לקראת עונת 20/21 בליגה הלאומית.

הקבוצה, שירדה באופן דרמטי מליגת העל לפני פחות מחודש, החתימה השבוע מאמן חדש -אורי גוטמן, והחלה במלאכת הרכבת הקבוצה. מהעונה שעברה נותרו ארבעה שחקנים בלבד - הקפטן סהר לוי, אופק ביטון, אמנון טדלה ומתן זלמנוביץ', שאמור לקבל את אפודת השוער הראשון. מי שעוד חוזר לסגל הוא דניאל תרועה שהושאל בעונה הקודמת לראשל"צ. 

את הסגל ישלימו בפתיחת האימונים שחקני מחלקת הנוער ומספר נבחנים שינסו להרשים את הצוות המקצועי.

המשחק הראשון הרשמי של העונה אמור להתקיים כבר ב- 6.8, במסגרת גביע הטוטו. בהגרלת גביע הטוטו שהתקיימה השבוע נקבע כי הסקציה תשחק בבית ד' יחד עם בית"ר ת"א/בת-ים, הפועל ראשל"צ והפועל קטמון. המשחק הראשון אמור להפגיש את הסקציה עם קטמון באצטדיון בנס-ציונה. 

אמנם המשחקים אמורים להתחיל כבר בעוד שבועיים, אולם מחר צפוייה להערך פגישה בה יוחלט האם תאריכי פתיחת גביע הטוטו, ופתיחת העונה (26.8) ישארו על כנם או יידחו קצת בכדי לאפשר לקבוצות קצת יותר זמן הכנה.

מנכ"ל הסקציה, רונן זייגרמן: "כל הקבוצות לא יהיו מוכנות לתחילת משחקי גביע הטוטו וגם אנחנו לא. אני מעריך שעד ל 6.8 לא נתקרב אפילו ל50% מוכנות. בכלל, אני חושב שבעונה שעברה למדנו שבניית קבוצה נכונה זה משהו שלוקח זמן ודורש שינויים תוך כדי תנועה. כבר התחלנו את תהליך הבנייה וכדי שהוא יהיה מוצלח הוא יהיה חייב להיות ארוך ולהמשיך גם לתוך פתיחת העונה"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה