התחזית של איל לחמן לליגת העל: הסקציה תרד ליגה מהמקום האחרון... נכון לעכשיו - אין הסעות למשחק בשני

$(function(){})

ביום שני תעלה הסקציה למשחק הבכורה בליגת העל. נכון לעכשיו אין הסעות לאוהדים שיצטרכו להגיע לבד לאצטדיון שלמה בפתח תקוה. הבלם עומרי בן הרוש הצטרף לקבוצה. התחזית של לחמן - הסקציה יורדת מהמקום האחרון.

הבלם עומרי בן הרוש יצליח לייצב את הגנת הסקציה? צילום פייסבוק

הסקציה תרד ליגה מהמקום האחרון - התחזית של איל לחמן לליגת העל. נכון לעכשיו - אין הסעות למשחק.

ביום שני הסקציה תעלה למשחק הראשון בליגת העל. משחקי המחזור נפתחו כבר במוצאי שבת.

כמו תמיד לפני פתיחת העונה מתפרסמות תחזיות לגבי הקבוצות השונות. באתר ערוץ הספורט פורסמה התחזית של הפרשן איל לחמן שלא מותירה לסקציה הרבה תקוה לשרוד העונה. 

אז היכן הסקציה ששואפת לשרוד עונה בליגת העל נמצאת באותה תחזית?. פרשן ערוץ הספורט איל לחמן מיקם את הסקציה במקום האחרון כמועמדת בטוחה לרדת לליגה הלאומית בתום העונה.

ולמה לחמן חושב כך?. בעיקר בשל המחסור בשחקני התקפה. לחמן טוען כי על מנת לשרוד הקבוצה תצטרך להבקיע 40 שערי זכות וכותב כי על אף בחירת הזרים הטובה הסקציה תרד בסוף העונה ליגה מהמקום האחרון. על זה נאמר - נחיה ונראה. 

עוד באתר - המספרים מדברים צבירת נקודה למשחק יכולה להשאיר את הסקציה בליגה

לטור המלא של לחמן - מי תהיה האלופה, מי השחקן המצטיין ולמה הפועל חיפה תרד ליגה?

איך מגיעים למשחק של הסקציה בפתח תקוה?. 

נכון לשעת פרסום הכתבה, מוצאי שבת, אין הסעות מאורגנות לאוהדים או לשחקני מחלקת הנוער. ככל שזו תאורגן נעדכן אתכם במדור הספורט של אתר נס ציונה נט

הבלם עומרי בן הרוש הצטרף לסקציה במטרה לחזק את חוליית ההגנה

בסוף השבוע הודיעה הסקציה נס ציונה על החתמתו של הבלם עומרי בן הרוש (32).  בן הרוש מגיע לסקציה מבני סכנין, כאשר לפני כן גדל ושיחק במכבי נתניה, היה בורג משמעותי מזכייתה של מכבי תל אביב בטרבל המקומי, שיחק בליגה הבלגית הראשונה במדי לוקרן ולאחר מכן חזר לישראל למדי מ.ס אשדוד. בנוסף, לעומרי 27 הופעות במדי נבחרת ישראל.
זה מה שהיה לעומרי להגיד לאחר החתימה: ״שמח ונרגש לחתום בקבוצה, יש לנו משימה לא פשוטה ואני בטוח שנעמוד בה על הצד הטוב ביותר. מודה על האמונה בי של רועי והצוות המקצועי.״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה