העיסוק החדש של ספורטאי נס ציונה: שחקני הסקציה עודדו ילדי ניצולים, שחקני עירוני בישלו לחיילים...

$(function(){setImageBanner('53468fde-3a02-4cde-a182-c517464d0f3b','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

בעוד הספורט הישראלי עוד מושבת, בקבוצות הספורט של העיר ממשיכים לעשות למען העוטף והחיילים. שחקני הסקציה הגיעו למלון בשפיים וחילקו מתנות לילדי כפר עזה ובארי. שחקני עירוני הצטרפו למאמץ של קפה ציונה ובישלו לחיילים. חלק מקבוצות הילדים של קבוצת הכדוריד חזרו להתאמן

עירוני נס ציונה/ סקציה נס ציונה

בעוד הספורט הישראלי עדיין מושבת בשל המלחמה, הקבוצות בנס ציונה ממשיכות לתרום למאמץ המלחמתי. חשוב לציין כי מנהלות הליגות ממשיכות לדבר על תסריטים פוטנציאליים, ובכדורגל, המחשבה היא לחזור בסוף חודש נובמבר, גם אם מדובר בליגה ללא קהל או ללא זרים.

בכדורסל, כאשר הליגה עוד יותר תלויה בזרים, הדבר מורכב יותר, אך גם הכוונה היא לחזור לקראת סוף נובמבר. בכדוריד, באיגוד הציבו את אמצע נובמבר כתאריך חזרה, אם כי כרגע זה נראה גם כן פחות ריאלי. בכל מקרה, הקבוצות יתקשו מאוד להחזיר את הזרים, ואצל הפועל אשדוד כבר החליפו מאמן זר שעזב לארצו.

עם זאת, נותר לקוות ולראות כיצד יסתדרו הדברים. המדינה מתחילה אט אט להתאושש, והספורט והתרבות הם בהחלט הצעד הבא בדרך לחזרה לשפיות, גם אם מדובר במשחקים שייערכו ללא קהל וללא זרים. צריך לזכור שבעוד כשבועיים גם צפויה למדינה התרגשות רבה, כאשר נבחרת ישראל תשחק 4 משחקים בפחות משבועיים, במטרה לעלות ליורו הקרוב.

בינתיים, הקבוצות בנס ציונה ממשיכות כאמור לתרום למאמץ המלחמתי. שחקני סקציה נס ציונה, הצוות המקצועי וההנהלה הגיעו בסוף השבוע שעבר למלון בקיבוץ שפיים שם מתארחים ילדי קיבוץ כפר עזה ובארי. השחקנים שיחקו עם הילדים, שמעו את הסיפורים וחילקו להם מתנות. השחקנים אמרו: "באנו לחזק ויצאנו מחוזקים".

עירוני נס ציונה/ סקציה נס ציונה

קבוצת נערים ג' של סקציה נס ציונה נסעה דרומה להנעים לחיילים היקרים שלנו את השבת ודאגה לארוחת בוקר מפנקת. הקבוצה תרמה 250 ג'חנונים, 50 שישיות מים והמון מצב רוח לחיילים.

בין ההתנדבויות השונות, בעירוני נס ציונה ניסו להסביר כרגע מה מצב הקבוצה: ביום חמישי האחרון קיבל מועדון הכדורסל עירוני ״חי מוטורס״ נס ציונה את הודעת פיב״א כי המשחק מול סראגוסה הספרדית בשלב הבתים של היורופקאפ נדחה למועד לא ידוע. הקבוצה הייתה ערוכה עם טיסות מישראל ומאתונה למדריד, כדי לאחד את השחקנים הישראלים עם הזרים לפני המשחק. משמעות ההודעה היא כי הקבוצה לא תשחק כמעט שבועיים נוספים עד לתאריך 1/11 (תאריך המשחק הבא מול ברינדיזי). לפיכך, המועדון שיחרר את השחקנים הזרים חזרה לביתם בארה״ב להתרעננות. כולם הבטיחו לחזור במידה והמשחקים יתחדשו. במהלך השבוע פיב״א אמורה לקבל החלטה לגבי המשך לו"ז המשחקים של המועדון והקבוצות הישראליות במפעל, ואנו נפעל בהתאם".

עירוני נס ציונה/ סקציה נס ציונה

בינתיים, שחקני קבוצות הבוגרים והבוגרות של עירוני נס ציונה באו הבוקר להתנדב בקפה ציונה - שהפכה לחמ״ל מזון שמוציאה אלפי מנות חמות מדי יום לחיילים, משפחות מפונות ומשפחות שכולות - בהתנדבות מלאה ובאהבה אין סופית.

עירוני נס ציונה/ סקציה נס ציונה

בקבוצת הכדוריד של א.כ נס ציונה, חזרו השבוע חלק מקבוצות הילדים לאימונים. במועדון אמרו: "פעילות ספורטיבית חשובה וחיונית מאוד בימים קשים אלה. מחבקים את תושבי המדינה שנמצאים בעורף ואת כוחות צה"ל וכוחות הביטחון שנמצאים בחזית. סומכים עליכם, ביחד ננצח!".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה