העיקר הנקודות : הסקציה ניצחה 1-0 את הפועל רמת גן והתבססה במקום השני

$(function(){})

מחצית לכל קבוצה וכל הנקודות נשארו בנס ציונה. טעויות שיפוט, הרכב חסר וגשם שוטף לא מנעו מהסקציה לסיים את המשחק עם 3 נקודות יקרות שהחזירו אותה למקום השני.

העיקר הנקודות בסקציה חזרו לחייך צילום פייסבוק

טעויות שיפוט מנעו מהסקציה ניצחון משכנע 

ניצחון חשוב לסקציה 1-0 על הפועל רמת גן. עם סיור משחקי המחזור ה-22 הסקציה מוצאת את עצמה במרחק 2 נקודות המקום השלישי ושתי נקודות נוספות המפרידות בינה לבין המקום הראשון. 

המשחק התחלק לשתי מחציות שונות בתכלית. השחקנים בכתום שלטו במחצית הראשונה והבקיעו 3 שערים. אז מה בדיוק קרה?..  שער אחד נפסל בגלל נבדל מוצדק, השני בגלל החלטה שגויה של השופטים והשלישי השאיר את הנקודות בנס ציונה. 

במחצית השנייה הסקציה נעלמה כמעט לחלוטין ורק חוסר דיוק של האורחים מנע שוויון. בסקציה ספרו את הדקות לסיום, האוהדים ביציע המשיכו לעודד למרות הגשם וגם 5 דקות הארכה לא עזרו לאורדונים. בסיום - ניצחון יקר מפז ושלוש נקודות חשובות שמתדלקות את המסך המאבק בצמרת. 

הדובדבן של המשחק היה שער הניצחון של הסקציה. בדקה ה-30 סתיו ישראלי, המגן, התקדם מול השער ולפתע שלח בעיטת  פצצה אדירה לשער של רון שושן. 

תוצאות המחזור ה-22 האירו פנים לסקציה. המובילה מ.ס כפר קאסם הפסידה בבית 2:1 להפועל רמה”ש, בני יהודה רשמה הפסד נוסף ובצמרת הופיעה לפתע הפועל פתח תקוה..  מה שלימד שוב עד כמה הליגה הזו נזילה ולא יציבה. מה עוד אנחנו יכולים ללמוד מכך ? השנה חייבים לעלות ליגה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה