הערב - עירוני מול אילת. האם רצף הנצחונות יימשך גם מול "הסוס השחור"?

$(function(){})

שתי הקבוצות יפגשו בפעם החמישית (!!) העונה. בכל ארבעת המפגשים הקודמים ניצחה אילת

נמרוד לוי במשחק הקודם מול אילת. מתוך עמוד הפייסבוק של עירוני

עירוני "חי מוטורס" נס ציונה היא היום הקבוצה החמה בליגת העל. הקבוצה עומדת על רצף של חמישה נצחונות, הרצף הפעיל הארוך ביותר בליגה. מנגד עומדת הפועל אילת, קבוצה במשבר, שנוצחה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים.

לפי הנתון הזה, עירוני צריכה הערב לנצח ולהעלות את הרצף לשישה נצחונות - שיא מועדון חדש. אולם צריך לזכור שאילת מאז ומתמיד היתה "הסוס השחור" מול עירוני כשהמאזן בין הקבוצות ההיסטורי בין הקבוצות עומד על 16:3 לקבוצה הדרומית. גם העונה נפגשו הקבוצות 4 פעמים - פעמיים בליגה הבלקנית, פעם בגביע ווינר ומשחק נוסף בפתיחת הליגה. בכולם גברה אילת כשהיא קולעת בממוצע 92.2 נקודות למשחק.

מאמן הקבוצה בראד גרינברג: "משחק חשוב בשבילנו מול יריבה טובה. זה נכון שאילת ניצחה אותנו מספר פעמים בתחילת העונה, אולם עשינו שינוי גדול מאז, והמשחק הזה הוא סוג של מבחן עבורנו בהתמודדות עם קבוצה טובה מאוד כמו אילת".

נמרוד לוי, שחזר לסגל במשחק הקודם, אולם לא קיבל עדיין דקות משמעותיות, מקווה הערב כבר לחזור ולהיות שחקן מפתח: "הייתה תקופה ארוכה שלא שיחקתי והתאמנתי, אבל עכשיו אני מרגיש יותר טוב וחוזר לקצב, ומוכן לכל דבר שהקבוצה תצטרך ממני".

המשחק יחל ב 18:30 וישודר במלואו בספורט 5 פלוס

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה