הערב: עירוני נס ציונה מתארחת אצל הצהובים ממכבי

$(function(){})

יומיים לפני האולסטאר, מכבי ת"א השלישית בטבלה תארח הערב (רביעי) משחק השלמה מהמחזור ה-14 בליגת ווינר סל, בהיכל מנורה, מול עירוני "חי מוטורס" נס ציונה, השביעית בטבלה, ששואפת לחזור למאזן חיובי
(18:00, שידור ישיר בערוץ SPORT5)

מנהלת הליגה

תמונת ארכיון ממשחק קודם בין השתיים

נתוני פתיחה:

מכבי ת"א נעצרה בתחילת השבוע אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים עם הפסד 74:71 בקונכיה להפועל "אלטשולר שחם" באר שבע. 

האלופה ירדה למקום השלישי בעקבות ההפסד בנגב והיא עדיין לא הבטיחה את מקומה בבית העליון. בשבוע הקרוב יארחו הצהובים שתי קבוצות שמסתכלות על הבית העליון כרגע מבחוץ – נס ציונה וגליל עליון – בידיעה שאסור להם לאבד יותר משחקים, במיוחד לאור העובדה שגם המקום הראשון בסיום הסיבוב השני עדיין בהישג יד. מכבי ת"א היא קבוצה אחרת העונה במשחקי הבית והיא רוצה לפתוח רצף של ארבעה משחקים תוך תשעה ימים בהיכל רגל ימין.

ואילו עירוני נס ציונה חזרה למאזן של 50% הצלחה עם ניצחונה השני בשלושת המחזורים האחרונים, 82:100 בבית על הפועל "נופר אנרגיה" גליל עליון. הכתומים קבעו שיאי עונה בנקודות ובמדד (122) וכן ניפצו את שיא הליגה העונתי עם 36 נקודות ברבע השני.

נס ציונה הציגה את משחק ההתקפה הכי טוב שלה העונה ביום שישי והיא מגיעה עם מוטיבציה גדולה לנצח בפעם השנייה העונה את הצהובים ולהשתוות במאזנה למקום השישי. כדי שזה יקרה, היא תצטרך שוב את שלישיית הקו האחורי ביכולת שיא, כאשר בעיקר אמורים הדברים לגוט, שהיה פשוט מצוין נגד גליל. לחבורה של ליאור ליובין שלושה משחקי חוץ קשים מאוד עד סיום הסיבוב בהיכל מנורה מבטחים, פיס ארנה ורוממה והם יהיו חייבים לנצח לפחות שניים מהם כנראה כדי להיכנס לבית העליון.

אבל...

מכבי ת"א גברה על עירוני נס ציונה ב-14 מתוך 15 משחקי הבית מולה אי פעם בליגה הבכירה, כאשר ההפסד היחיד היה במרץ 2018: 85:76, במשחק בו קאליף ווייאט החזיר את החבורה מלב המושבה מפיגור דו-ספרתי עם 6 מ-7 לשלוש.  

הנתונים: מכבי תל אביב גברה על עירוני נס ציונה ב-14 מתוך 15 משחקי הבית מולה אי פעם בליגה הבכירה, כאשר ההפסד היחיד היה במרץ 2018. עוז בלייזר זקוק ל-5 ריבאונדים כדי להשתוות לסטנלי ברנדי (1,276 ריבאונדים בקריירה) במקום העשירי בכל הזמנים. טל דן רחוק 7 נקודות מ-2,000 נקודות במדי הכתומים בליגה הבכירה.

במרכז ההתמודדות: סקוטי ווילבקין נכלל בסגל וינסה למנוע מקבוצתו הידרדרות נוספת בטבלה.

וגם...טל דן רחוק 7 נקודות מ-2,000 נקודות במדי הכתומים בליגה הבכירה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה