הערב: עירוני פותחת את ליגת העל לעונת 20/21

$(function(){})

עירוני "חי מוטורס" נס ציונה תתמודד היום ב 19:00 מול הפועל אילת במשחק שיפתח את ליגת העל לעונת המשחקים הנוכחית

מתוך עמוד הפייסבוק של עירוני. צילום עמית סמיקט

באיחור של כשלושה שבועות, תיפתח הערב ליגת העל בכדוסל באופן רשמי. המשחק שיפתח את העונה יפגיש בין הפועל אילת לעירוני "חי מוטורס" נס ציונה. 

למרות שיהיה זה המשחק הראשון של הליגה, הקבוצות כבר מכירות היטב אחת את השנייה לאחר שנשפגשו כבר שלוש פעמים במסגרת גביע ווינר ובליגה הבלקנית. מאמן אילת, אריאל בית הלחמי, כבר אמר שמדובר בסדרת פלייאוף כבר בתחילת העונה...

 בעירוני מאד מקווים שהמפגש הרביעי בין הקבוצות יגמר בצורה אחרת משלושת הקודמים בהם נוצחה עירוני לאחר משחקים צמודים. 

בכדי שהמשחק הערב יגמר בנצחון, עירוני תהיה חייבת לשפר משמעותית את משחק ההגנה שלה. בארבעת המשחקים הרשמיים עד כה, ספגה הקבוצה ממוצע 92 נקודות למשחק, וכך פשוט אי אפשר לנצח.

אם להסתכל על על הפן הסטטיסטי/הסטורי, הרי שבעירוני יכולים להיות מודאגים מהעובדה שעד כה הקבוצה אל הצליחה לנצח באף משחק רשמי באילת והמאזן בין הקבוצות בליגה הראשונה עומד על 0:10 לאילת בליגה הרגילה ו 0:2 בפלייאוף. מצד שני אילת פתחה את כל חמשת העונות האחרונות בהפסד, כך שאחת המסורות עתידה להשבר הערב.

קוואן צ'יטהאם, שהתטיין עד כה בשורות עירוני יודע בדיוק מה צריך לקרות בכדי שהכתומים יחזרו עם נצחון: "המפתחות לניצחון במשחק הם ההגנה והסגירה לריבאונד. במשחק האחרון הם שלטו בריבאונד ואם נשתפר בעניין הזה נוכל להגיע לעמדת ניצחון".

כאמור, המשחק יערך הערב ב 19:00 בהיכל "בגין" באילת ויועבר בשידור ישיר בספורט 5LIVE

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה