הפחתת 3 נקודות העונה למכבי חיפה והפועל באר-שבע? זה לא עונש הולם ומרתיע וההתאחדות מפספסת!

$(function(){setImageBanner('afed3c4b-5d00-40e2-845d-7f30ebfcc361','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

הפחתת 3 נקודות העונה למכבי חיפה והפועל באר-שבע? זה לא עונש הולם ומרתיע וההתאחדות מפספסת בענישה! איתן רום, כתב הספורט של אתר נס ציונה נט, מציע להתאחדות לפרוס את העונש גם לעונה הבאה. לא על תנאי כמובן.

הפחתת 3 נקודות למכבי חיפה והפועל באר-שבע pixbay

הפחתת 3 נקודות למכבי חיפה והפועל באר-שבע? זה לא עונש הולם ומרתיע וההתאחדות מפספסת!

מה כבר לא נכתב על האירוע המכוער שאירע אתמול באיצטדיון טרנר. עכשיו תור בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל לעשות סדר ולפסוק עונש מרתיע שיהדהד בכל פעם שאוהד או שחקן כדורגל בישראל יחשוב להניף את ידו או לנבל את פיו במגרש.

לפי כך, לדעתי, הפחתת 3 נקודות וקנסות לא ממש יעשו את עבודת ההרתעה. מה הסיבות?. הנימוקים לפניכם. 

הטבלה לא משקרת והפחחת 3 נקודות לא ממש תשנה

שימו לב לטבלת ליגת העל, בשעה שנותרו 2 משחקים בלבד עד תום העונה. 

  1. מכבי חיפה 75 נקודות 
  2. הפועל באר שבע 71 נקודות 
  3. מכבי תל אביב 67 נקודות 

הפער בין באר שבע ומכבי חיפה יישאר ללא שינוי. אז במה הואילו חכמים בתקנתם?. במה אשמה קבוצת הפועל באר שבע שהשיגה את הניצחון וביושר על המגרש?. או מכבי חיפה שאמורה לזכות באליפות הודות ליכולת הנפלאה שלה העונה?. בקיצור ללא ממש רלוונטי. הפחתת נקודות העונה לא תשנה כמעט כלום. היא תהיה סמלית אבל לא יותר מזה.

להעביר את הפחתת הנקודות לעונה הבאה להתחיל את העונה הבאה עם מינוס בטבלה! 

מה כן אולי יכול להרתיע שחקנים ואוהדים מלנהוג בצורה לא ראויה?. ענישה לטווח ארוך. כזו שתהדהד בכל שבוע מחדש. כי אם הפרשה תיסגר עכשיו בהפחתת שלוש נקודות, מי יזכור אותה בשנה הבאה?. אף אחד כנראה. 

איך אפשר להגיע לתוצאה הזו?. הפחתת נקודות לעונה הבאה. בלי על תנאי ובלי הנחות. בכל שבוע שאוהדי הקבוצות יביטו בטבלה, הם יראו את קבוצתם עם 3 נקודות פחות הם יבינו, אני מקווה, שמקומן של הנהמות לא במגרשי הכדורגל שלנו ובטח לא המהלומות.

ומה באשר לענישה המיידית?. כאן צריכה לבא לידי ביטוי האחריות של הקבוצות. הן צריכות לפעול ובמהירות להעניש את השחקנים שלקחו חלק בתגרה ולא רק באמצעות קנסות.גם בית הדין של ההתאחדות צריך להשית עונשים מרתיעים. 

שחקני כדורגל בטופ של הענף בישראל מרוויחים כמו מהנדסי תוכנה בכירים.

האם משהו מכם מדמיין קטטה המונית בין מחלקת ה QA לבין המתכנתים?. הם אתם רואים בדמיונכם את הלקוחות, האוהדים, עומדים ונוהמים בגלל שיש באג בתוכנה?. התשובה ברורה. אז למה בכדורגל כן?. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה