הפסד אכזרי לעירוני 80:82 להפועל ת"א

$(function(){})

עירוני "חי מוטורס" נס-ציונה פספסה הזדמנות לניצחון חוץ ראשון העונה

 באדיבות מנהלת הליגה , צילום עודד קרני

פספוס גדול לעירוני נס-ציונה. בתום משחק מותח ומלא מהפכים, נוצחה עירוני 80:82 בידי הפועל ת"א לאחר שלקבוצה היו כמה הזדמנויות בשניות האחרונות להשוות או לנצח את המשחק.

בראד גרינברג העלה הפעם בחמישייה את דביון ברי, פטריק מילר, ליאור קררה, נמרוד לוי וג'ורדן מרפי. המקומיים פתחו טוב יותר את המשחק, אולם לא הצליחו לברוח. נמרוד לוי בכמה פעולות טובות וטל דן שעלה מהספסל שמרו את עירוני קרוב לכל אורך הרבע ובסיומו 18:22 לאדומים.

אור קורנליוס שעלה מצויין מהספסל יחד עם רבי בלימונד העלו את עירוני ליתרון בפתיחת הרבע השני, והמשחק המשיך להיות צמוד והפכפך. שלשה של בר טימור קבעה את תוצאת המחצית 35:38 להפועל.

טאליב זאנה, אקס נס-ציונה, ברבע שלישי מצויין עזר למקומיים לפתוח פער של 9 נקודות - 41:50 וגרינברג הזעיק פסק זמן. שלושת הישראלים של עירוני: דן קורנליוס ולימונד, חזרו מפוקסים מפסק הזמן ובריצת 16:4 החזירו את היתרון לעירוני. מנגד, בר טימור הוביל ריצה אדומה של 0:7 ובסיום הרבע יתרון אדום 61:65.

גם ברבע האחרון אף קבוצה לא הצליחה לברוח. בכניסה לדקה האחרונה הראה הלוח על שוויון 79. ים מדר המצויין העלה את האדומים ליתרון בשלשה ומנגד מילר בנקודה מהקו צימק ל 80:82. אור קורנליוס החטיא שלשה חופשית, עירוני השתלטה על ריבאונד ההתקפה ושוב קורנליוס החטיא. בר טימור איבד את הכדור בצעדים ועירוני קיבלה את הכדור 11 שניות לסיום. שוב הכדור הגיע לידיו של קורנליוס הצעיר, שהחטיא עוד זריקה מחוץ לקשת. רג'י אפשאו לקח את הריבאונד ומיד נשלח לקו העונשין, כשעל השעון 8 שניות. אפשאו החטיא את שתי הזריקות, פטריק מילר רהד את כל המגרש, ניסה שלשה והחטיא והנצחון נותר אדום.

קלעו לעירוני: מילר 19 (10 אס', מדד 30), צ'יטהאם 13 (9 ריבאונדים), טל דן 12, נמרוד לוי 11 (7 ריבאונדים), קורנליוס 9 (3 מ 6 לשלוש), ליאור קררה 7, לימונד 6 ( 6 ריב' ו 6 אס') ברי 2 ומרפי 1 .

בעירוני ממשיך לאכזב ג'ורדן מרפי, שאמנם עלה בחמישייה אולם שיחק רק 7 דקות וקלע נקודה אחת בלבד. גם דביון ברי הציג יכולת לא טובה, זה המשחק השני ברציפות כשסיים עם 2 נקודות בלבד ב 14 דקות.

משחק הבא של עירוני יתקיים ביום שני כשהקבוצה תארח את הפועל חיפה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה