הפתיחה הלא יציבה של א.כ. נס ציונה לעונה ממשיכה, והקבוצה ממשיכה לייצר תוצאות לא עקביות

$(function(){setImageBanner('47a29628-1d72-46dd-8c14-9e7c49b59146','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46076,'Image','');})

אחרי פתיחת עונה לא רעה, הטייגרים נכנעו למ.כ חולון ולרמת השרון בשני משחקים מאכזבים. בקבוצה מקווים להתאושש במשחק מול מכבי ראשון לציון בשבוע הבא באולם צימרמן.

דיגישארק

אחרי פתיחת עונה לא רעה, הטייגרים נכנעו למ.כ חולון ולרמת השרון בשני משחקים מאכזבים. בקבוצה מקווים להתאושש במשחק מול מכבי ראשון לציון בשבוע הבא באולם צימרמן.

הקבוצה קיימה פעילות עם ארגון איתן – כל אחד יכול. וגם קבוצות מחלקת הנוער פתחו את העונה

.  לאחר פתיחה לא רעה העונה, רשמה הקבוצה של כפיר דראי שני הפסדים בארבעה ימים בלבד. בסוף השבוע האחרון פגשה נס ציונה את מ.כ חולון ונכנעה 43:30 ולאחר מכן, נכנעה 24:32 לרמת השרון ביום ג'.

בשני המשחקים הקבוצה לא הבריקה, נקלעה לפיגור ולא הצליחה לחזור ממנו. ניכר כי הקבוצה חסרה מעט ניסיון, אך בקבוצה מקווים שכמו בפתיחת העונה, היא תצליח להתעלות במשחקים מול הקבוצות ברמתה, ותשיג ניצחונות שישיגו לה את המקום בפלייאוף העליון. במשחק הבא, הטייגרים יארחו את מכבי ראשון לציון (שישי, 4.11, 15:00), ובמועדון מקווים להיענות גדולה של הקהל, במשחק מול אחת הקבוצות הטובות בארץ, במה שגם נחשב לסוג של דרבי השפלה.

בנושא אחר, השבוע קיימה א.כ נס ציונה את הפעילות הראשונה שלה עם ארגון איתן - כל אחד יכול. מדובר בארגון חברתי המעצים ומקדם ילדות, ילדים ובני נוער מיוחדים בעיקר על הרצף האוטיסטי באמצעות אימוני כושר מקצועיים.

הארגון בפריסה ארצית וכרגע בפיתוח באזור השפלה, בדגש על נס ציונה ובהובלתה של רכזת האזור עפרה חמיאל. א.כ. נס ציונה החלה בשיתוף פעולה עם הארגון במסגרתו יתקיימו אימוני כושר ואימוני כדוריד משותפים.

אתמול קבוצת הילדים ח' של עידן פינקר קיימה באולם צימרמן את הפעילות הראשונה עם הילדים/ות ובני הנוער של איתן. יחד עם המנהל המקצועי כפיר דראי גם מאור אדירים וגלעד בוניס, מאמני המחלקה, העבירו את האימון וכך נתנו יחס אישי לכולם!

בסיום חולקו לכל בני הנוער מאיתן חולצות אישיות של המועדון שלנו עם הסלוגן "א.כ. נס ציונה - הקבוצה שלי, המשפחה שלי" ועם אמירה ברורה שמעתה גם הם חלק ממשפחת א.כ. נס ציונה.

ניצן מירון, מנהלת התפעול בארגון איתן אמרה: "שיתוף הפעולה עם א.כ נס ציונה מרגש אותי מאוד, לראות את הנוער הצעיר מחבק את החבר'ה המיוחדים שלנו ברגישות יתרה ובגובה העיניים. היה כל כך מרגש לראות את שיתוף הפעולה באימון הכדוריד ואת החיוך של כל הילדים. אין דרך טובה יותר לעשות את החיבור והשילוב מדרך הספורט. מצפה למפגש הבא של כל הנערים יחד".

כפיר דראי, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער: "אני שמח שאנחנו נלווה את עמותת איתן כל אחד יכול לאורך השנה ושהתחלנו בשיתוף הפעולה יחד. נקיים מספר פעילויות, גם אצלנו וגם בפעילויות שלהם. אני בטוח ששיתוף הפעולה ימשיך, יתעצם ויתרום לכולם".

בנושא אחר, קבוצות נוספות במחלקת הנוער של א.כ. נס ציונה פתחו את העונה בשבת האחרונה ורשמו משחקים נהדרים שהסתיימו עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים.

קבוצת הנערים י' באימונו של דני ליבגוט ניצחה 25:35 את מכבי עירוני רחובות בחוץ במסגרת המחזור הראשון של הליגה לנערים (מחוז דרום).

קבוצת הנערים ט' (בתמונה) של כפיר דראי ועוזרו מאור אדירים פתחה את העונה במשחק בית באולם צימרמן שהסתיים בתוצאה 26:40 לא.כ. נס ציונה. כל שחקני הקבוצה שותפו ורשמו משחק נהדר.

קבוצת הנערות י' של צחי פריד יצאה למשחק חוץ נגד מ.כ. חולון והראתה נחישות, הקרבה ולחימה. למרות זאת הפעם החולוניות יצאו עם הניצחון בתוצאה 25:27.

קבוצת הנוער של דני ליבגוט אירחה את הפועל רועי ראשל"צ במסגרת המחזור השני של הליגה לנוער, זאת לאחר הניצחון בשבת שעברה על הפועל אשדוד. האדומים מעיר היין הראו יכולת התקפית מצוינת וגברו על הטייגרים 28:38. בשבת הקרובה קבוצות נוספות ממחלקת הנוער והנערות ייכנסו למעגל המשחקים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה