הרכש הכי משמעותי השנה בליגה הלאומית? יאקוב סילבסטר חתם בסקציה

$(function(){setImageBanner('a0409169-cc57-42f3-b2fe-cd10793d2de6','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

אחרי שנדד בשנים האחרונות בין ליטא להודו החלוץ יאקוב סילבסטר בן ה 34 חתם בסקציה. האם הוא ייכנס לנעליים של דודו ביטון בעונת העלייה הקודמת או יתברר כאכזבה?. מה שבטוח מדובר בחלוץ עם קבלות שאולי נמצא מעבר לשיא אבל בליגה השנייה בישראל יכול להיות שובר שוויון.

יאקוב סילבסטר חתם בסקציה

הרכש הכי משמעותי השנה בליגה הלאומית? יאקוב סילבסטר חתם בסקציה

האם הסקציה לקחה הימור גדול לקראת העונה הקרובה?. חלוץ עם קבלות חתם אצל הכתומים לאחר עונה בינונית בה שחק בהודו. בעונה שלפני כן שיחק החלוץ הסלובקי בן ה 34 במדי ז'לגיריס וילנה והבקיע 8 שערים ב 46 משחקים. 

העונה הראשונה של סילבסטר בישראל הייתה במדי בית"ר ירושלים בעונת 2018–2019. בעונה זו דרך כוכבו והוא היה בין השחקנים הבולטים בקבוצה.  לאחר מכן הוא הספיק לשחק בפועל חיפה ובני יהודה שם לא השאיר את חותמו. בעונה בה שיחק בבני יהודה  הוא זכה בגביע המדינה. 

 החלוץ סיכם את תנאיו במועדון לעונה אחת באמצעות סוכנו זיו סולומוביץ. יאקוב יצטרף בתחילת השבוע למחנה האימונים של הקבוצה בפרבץ בבולגריה.

ומה באשר לעונה הקרובה?. החלוץ מכיר את הכדורגל הישראלי ולכן לא צפוי לעבור תקופת התאקלמות. האם הוא יהיה החלוץ שייתן את התפוקה שנתן דודו ביטון בעונת העלייה הקודמת?. לכך נצטרך להמתין לתחילת העונה בליגה הלאומית. מה שבטוח שכרגע הסקציה בונה קבוצה לעלייה. החדשות הפחות טובות, יש עוד כמה קבוצות שבונות סגל חזק. יאללה סקציה.

מיעוד חתם בסקציה לקראת העונה הבאה? 

בנוסף, חתם בקבוצה הקשר יואב גביזון, ששיחק בעונה האחרונה במ.ס דימונה מליגה א'. מאמן נס ציונה, איציק ברוך, עקב בחודשים האחרונים אחר הקשר והחליט להחתימו בקבוצה לאחר שהתרשם מביצועיו והחליט שהוא ראוי לבצע את קפיצת המדרגה. גביזון חתם באמצעות נציגו משה גולדנברג שאמר: "אני שמח שהוא מגיע למקום אדיר עם ניהול של ליגת העל. יש כאן מאמן נהדר שיעזור לו וכעת זה ברגליים שלו".

שחקן נוסף ששיחק בליגה א' ומצטרף לנס ציונה הוא החלוץ הוותיק, אלי אלבז - שכבש 9 שערים במדי עירוני אשדוד אשתקד. אלבז בן ה-31 הספיק לרשום קריירה מפוארת יחסית בכדורגל הישראלי, עם קדנציות בהפועל כפר סבא, הפועל חיפה, מכבי פתח תקווה, בני סכנין, ואפילו קדנציה בסקציה נס ציונה בעונת 20/21. כאמור, בשנה שעברה הצטיין אלבז בליגה א', וכעת הוא סולל את דרכו חזרה ללאומית, וינסה לעזור לכתומים לחזור לליגת העל.

לסגל של הסקציה מצטרף גם שחקן ההתקפה, עדן הרשקוביץ', שחילק את העונה שעברה בין הליגה הבכירה במלטה בקבוצה פלוריאנה לבין מ.ס כפר קאסם, שם בילה את העונה האחרונה. הרשקוביץ גדל בהפועל תל אביב ואפילו רשם מספר הופעות במועדון האדום לפני ששוחרר. כעת, ינסה הרשקוביץ לחזור ולשחק כדורגל באופן קבוע, הפעם בסקציה. הוא צפוי להיות שחקן רוטציה בהתקפה המתגבשת של איציק ברוך.

במקביל, בקבוצה ממשיכים לעבוד קשה כדי להתחזק ובמקביל, התחילו את האימונים עם המון נבחנים. מי שחזרו לקבוצה הם איתי רוטמן ואמנון טדלה שסיימו השאלות בהפועל רמת גן ומכבי פתח תקווה בהתאמה, ובנוסף, הקשר ליאל צ'אנה והבלם מיקי סירושטיין האריכו את חוזיהם וישחקו בכתום בעונה הקרובה.

הסקציה תפתח את משחקי הליגה הלאומית בכדורגל לעונת 2023-2024 בתאריך 24/08/2023 במשחק חוץ מאתגר מול עירוני טבריה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה