הרצף נגמר: עירוני נס ציונה הפסידה להפועל ב"ש. בשישי מול הפועל תל אביב

$(function(){})

אחרי פתיחת עונה חלומית, עירוני נס ציונה נכנעה 90:76 להפועל ב"ש, לאחר שהובילה במשך 3 רבעים והתרסקה ברבע האחרון. ג'רום מיינסי ויאיר קרביץ הצטיינו בשורות הכתומים. בשישי ב-14:30: הקבוצה יוצאת לדרייב אין למשחק מול הפועל תל אביב, שכל זריה חזרו ארצה

. ג'רום מיינסי  הצטין בשורות הכתומים


לכל דבר טוב יש סוף. אחרי שפתחה את העונה בצורה מושלמת עם 3 ניצחונות רצופים, ועם 4 זרים בסגל שלה (בניגוד לרוב הקבוצות), ההפסד הראשון של עירוני נס ציונה העונה הגיע. הקבוצה נכנעה 90:76 להפועל באר שבע/דימונה, דווקא לאחר משחק בו הובילה ונראתה טוב.

השחקן המצטיין במשחק היה ג'קינן גאנט, ששינה את המשחק כמעט לבדו: משלהי הרבע השלישי ועד אמצע הרבע הרביעי הוא קלע 20 נקודות רצופות עבור המארחת, היה אחראי לריצת 2:15 פרטית ובמופע מרהיב – כולל מהלכים מרשימים בהגנה – העניק לקבוצתו את הניצחון. חואקין שוכמן היה מעולה גם כן והחזיק את הקבוצה בדקות הפחות טובות במחצית הראשונה, גלעד לוי הוסיף תרומה יפה מתחת לסלים והקפטן נטע סגל היה שם עם פעולות קטנות וחכמות ברגעי המפנה.

עוד באתר פרויקט "עוגן למשפחות כוחות המילואים" פועל בהצלחה בנס ציונה. הכירו את הנשים שמאחורי המיזם.

נס ציונה הובילה בבטחה במשך כמעט שלושה רבעים, אלא שאז היא נעצרה בהתקפה וכאמור לא מצאה פתרונות לגאנט הלוהט. הכתומים סופגים הפסד ראשון שעושה סוף לפתיחת העונה הטובה בתולדותיהם (0:3) ומאבדים את הפסגה, בין היתר בגלל משחק התקפה מבולבל עם איבודים רבים. ג'רום מיינסי ויאיר קרביץ היו הטובים בשורות הקבוצה, שתנסה לחזור למסלול ביום שישי בהיכל קבוצת שלמה ביום שישי מול הפועל תל אביב.


בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מהמחצית השנייה הרעה שלה, והיא יודעת שבשישי (14:30) מחכה לה מבחן קשה מאוד מול האדומים, שפתחו את העונה עם שני ניצחונות בליגה, וגם עם מאזן של 2:8 ביורוקאפ. בנוסף, האדומים גם הודיעו ביום שלישי כי יגיעו ארצה עם כל ששת הזרים שלה, דבר שלבטח ייתן לה ביטחון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה