השבת הקשה של הסקציה: הפסידה 2-0 למכבי תל אביב בעוד קריית שמונה ניצחה

$(function(){})

במקום הכי נמוך בליגת העל. הסקציה אומנם לא הובסה אך נוצחה 2-0 על ידי מכבי תל אביב, בעוד יריבתה לתחתית קריית שמונה ניצחה 3-1 את בני סכנין. המשחק של בני ריינה מול באר שבע ביום שלישי.

לא השבת שלהם שחקני הסקציה לאחר ההפסד למכבי תל אביב צילום פייסבוק סקציה

השבת הקשה של הסקציה: הפסידה 2-0 למכבי תל אביב בעוד קריית שמונה ניצחה

פתיחת המשחק הייתה כולה של מכבי תל אביב. לאחר רבע שעה של משחק הסקציה קבלה בטחון, עלתה להתקפה ואף יצרה מצבים, אולם זה בדיוק מה שמכבי תל אביב הייתה צריכה. שני זערים של  ג'ורג'ה יובאנוביץ' בדקות 31 ו - 40 הספיקו לחבורה הכחולה של המאמן אייטור קראנקה לרשום ניצחון שני ברציפות. 

בקרוב יתחילו משחקי הפלייאוף התחתון, אבל ביכולת הזו זו תהיה שירת הברבור של הסקציה בליגת העל וחבל. אפשר להוציא יותר מהקבוצה הזו. 

לאן נעלם כריסטיאן באטוקיו? 

לא רק בגלל המשחק החלש מול האקסית. באטוקיו הגיע בתחילת השנה בקול תרועה רמה, לא מצליח לבא לידי ביטוי או להשפיע על המשחק של הסקציה. 

האם בפלייאוף התחתון הסקציה תצליח לנצח?. 

שם המשחק בתחתית הוא צבירת נקודות. עד לאמצע העונה הסקציה הצליחה לצבור לא מעט נקודות ולא פחות חשוב - להבקיע שערים. תחת שרביטו של ניר ברקוביץ היה לאוהדים את כל הסיבות להאמין שהקבוצה יכולה להיאשר בליגה. בשמונת המשחקים האחרונים התחתית התעצבה סביב שלושת הקבוצות - בני ריינה, סקציה וקריית שמונה. כעת נראה שהרכש של הצפוניים עושה את שלו - המאמן סלובודאן דראפיץ' עוד יתברר כשובר שוויון בין הקבוצות הכי חלשות בליגה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה