התחילו ברגל ימין: הסקציה ניצחה 0-1 את מ.ס אשדוד בגביע הטוטו.

$(function(){})

הסקציה פתחה ברגל ימין את משחקי גביע הטוטו. שער של פרדי פלומין בדקה ה 45 סידר לניר ברקוביץ ניצחון בכורה בגביע הטוטו 0-1 על מ.ס אשדוד והשאיר תקוה להמשך העונה בליגת העל.

ניצחון בכורה בגביע הטוטו צילום פייסבוק סקציה

התחילו ברגל ימין: הסקציה ניצחה 0-1 את מ.ס אשדוד בגביע הטוטו.

כמה מאות צופים הגיעו למשחק הבכורה של הסקציה מול מ.ס אשדוד המסגרת משחקי גביע הטוטו. איצטדיון רמת גן המכיל כ 50,000 צופים נראה כמו בשיר של אריאל זילבר - מסיבה שאיש לא בא. אבל על המגרש הסקציה הראתה שבהחלט יש למה לצפות העונה . נכון זה לא הולך להיות קל אבל בהחלט משאיר מקום לתקוה. 

וכאן גם המקום לשאול את מנהלת הליגות. מה היה קורה אם משחק כזה היה מתקיים בנס ציונה או בהברפלד. מאות אוהדי כדורגל היו יכולים להגיע בהסעה מאורגנת של רבע שעה מנס ציונה, לצבוע את היציעים בכתום ולהישאר צופים ואוהדים למשך העונה הקרובה. סתם חומר למחשבה.

השחקן המצטיין במשחק היה השוער יוסי גינזבורג שהציג יכולת משכנעת בשער ומנע שערים בטוחים של אשדוד. בנוסף, תום בן זקן החמיץ פנדל ובעט את הכדור מעל השער. 

ניר ברקוביץ מאמן הסקציה אמר בסיום: כיף גדול לפתוח עונה עם ניצחון גם אם זה בגביע הטוטו. אני מאמין שעד הליגה אנחנו נשתפר, תהיה תחלופה של שחקנים. הרבה שחקנים חדשים הגיעו ולאט לאט אנחנו מתחברים. אני מאמין שעם עוד שחקן או שניים נראה יותר טוב. 

השאיפות שלנו העונה הן להישאר בליגה, נעבוד קשה זה לא יהיה פשוט. אני מאמין בשחקנים שהבאתי.  

הסקציה אומנם ניצחה אבל המאמן האורח רן בן שמעון סיכם את המשחק מנקודת המבט שלו: שלטנו 90 מדקות אבל עוד נילמד לנצח את המשחקים האלה. יש לנו קבוצה טובה שעוד תנצח הרבה משחקים העונה. 

דקה 45 פרדי פלומין פותח את העונה

הרכש החדש אורי מגבו שלח כדור מדוד מצד שמאל של המגרש היישר לראשו של פרדי פלומיין שהמתין ברחבה. פלומין נגח , פגע במגן אשדוד אוואני ומשם לרשת של יואב ג’ראפי.

בדקה התשעים הורה השופט על 6 דקות תוספת זמן שבמהלכה שתי הקבוצות השתדלו לא להפריע אחת לשניה ותוצאת המשחק נותרה ללא סיום. 

הרכב סקציה נס ציונה: יוסי גינזבורג, סתיו ישראלי, מיקי סירושטיין, איתי רוטמן, אורי מגבו, אבובקאר קייטה, מוחמד אוסמן, אלמוג בוזגלו, נס זמיר, פרדי פלומיין וארי מורה.

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן, טימוטי אואני, גיל כהן, דויד קופרמן, מרטין אטמנגה, נאור סבג, מוחמד כנעאן, עוז בילו, שלו הרוש,  אבנעזר ממאטו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה