ושוב אילת מנצחת... הנמסיס של עירוני נס ציונה עשתה זאת שוב, בניצחון מוחץ 65:85 ועוד ב"לב המושבה"...

$(function(){})


ההיסטוריה מלמדת אותנו שהאילתים מנצחים כמעט בכל מפגש עם הכתומים – וכך היה גם הערב, למרות הביתיות וההשבתה הארוכה מאונס של האילתים.
הפועל אילת הפגינה תצוגה דומיננטית ומרשימה אותה סיימה בניצחון 68:85 בלב המושבה על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה, במשחק שהיה בשליטתה המוחלטת ממש מהפתיחה ובו כיכבו שני שחקניה החדגשים שזו היתה להם הבכורה במדי אילת: דגלאס ואביבי

דגלאס בפעולה. לירון מןלדובןפתיחה מצוינת לאורחים (צילום: לירון מולדובן)

(באדיבות מנהלת הליגה)

מהלך המשחק

נס ציונה פתחה בחמישייה עם נמרוד טישמן, דיאנטה גארט, פרנק בארטלי, טל דן וטים סוארס, אילת עם טוני דגלאס, בריון אלן, חואקין שוכמן, קריסטיאן דוליטל וג'סטין פאטון.

אך כבר הפתיחה הייתה במעמד צד אחד... דגלאס צלף מבחוץ, דוליטל נכנס מהר לעניינים וליאור ליובין לקח פסק זמן ראשון בפיגור 9:0. בארטלי העלה את המקומיים על הלוח, אבל זו הייתה הקליעה היחידה שלהם משבע הזריקות הראשונות ודוליטל הגדיל לפער דו-ספרתי, 2:12. רצף שלשות של גארט, בארטלי וליאור קררה שעלה מהספסל שיפר את המצב על לוח התוצאות, אלא שאלן ודגלאס ענו להם בצד השני ומירון רוינה שמר על הפער, 11:22. גולן גוט ניסה למסור וקלע לסל במהלך חריג, דגלאס וגארט החליפו קליעות עונשין ובסיום הרבע הראשון 14:24 לאילת.


דגלאס. פתיחה מצוינת לאורחים (צילום: לירון מולדובן)

האיש של תחילת הרבע השני היה נועם אביבי, שקלע את כל 6 הנקודות הראשונות והעניק לאילת יתרון שיא, 14:30, כשהמארחים נעצרים במשך שלוש דקות נוספות ללא תזוזה על הלוח. טישמן קטע את הבצורת בשלשה, אילת נרגעה בעצמה אבל אביבי בסל נוסף קבע 17:32. סל של סוארס ושלשה של טישמן קצת העירו את נס ציונה, דגלאס הגיב בסל ועבירה ואביבי הלוהט הגדיל ל-24:38 בשלשה. סל של אלן חתם מחצית בשליטה אילתית ביתרון מבטיח, 24:40.


סוארס נשאר לבד מול הסל (צילום: לירון מולדובן)

גארט ובארטלי עלו אחרת למחצית השנייה, נס ציונה שמרה הרבה יותר טוב וסוארס במהלך של 3 נקודות צימק לחד-ספרתי, 40:31. אביבי עצר את הריצה, גוט וסוארס שוב קירבו את המארחת אבל אלן התעורר וביחד עם רוינה קבע יתרון 36:50 באמצע הרבע השלישי. דגלאס בצבע ואביבי מעבר לקשת המשיכו את הפרמיירה הנפלאה שלהם, צוף בן משה הצטרף לחגיגה בשלשה ואלן הגדיל ל-38:59 בסיום הרבע השלישי.

סוארס קלע את שני הסלים הראשונים של הרבע הרביעי וליי אפ של גוט שלח את אריאל בית הלחמי לפסק זמן אחרי שתי דקות וחצי ללא נקודה של קבוצתו, 59:44. דוליטל מחצי מרחק ואלן מדאון טאון שיחררו את הלחץ, שוכמן קלע שני סלים מהירים והפער שוב צמח, 46:68. שתי שלשות רצופות של גוט ואחת נוספת של גארט הפיחו תקווה מחודשת אצל המארחים, אבלן אלן ענה בצליפה משלו וסוארס נפרד מהמשחק עם חמש עבירות, 55:73. בארטלי וקררה המשיכו להילחם, אלא שבן משה צלף מבחוץ ורוינה קבע 59:77 מהקו. בן משה קבר עוד אחת, המאמנים פצחו בחילופים חברתיים והכתומים צימקו במעט עד לסיום, 68:85 לאילת.


דגלאס קולע מעל טישמן. וי ראשון בארץ (צילום: לירון מולדובן)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה