זר חדש לעירוני: ויין סלדן

$(function(){})

הגארד האמריקאי, ששיחק 124 משחקים ב NBA, אמור לנחות בנס-ציונה בתחילת בסוף השבוע

מתוך עמוד האינסטגרם של סלדן

לאחר פתיחת עונה לא טובה, החליטו בעירוני "חי מוטורס" נס-ציונה לשנות כיוון. 

שני זרים כבר הוחלפו, והיום התבשרנו על החתמתו של גארד נוסף, ווין סלדן. 

סלדן, בן ה 26 מתנשא לגובה של 1.96. הוא החל את הקריירה שלו באוניברסיטת קנזס, שם שיתף פעולה עם ג'ואל אמביד, אנדרו וויגינס וקלי אוברה. את עונת 2016/17  התחיל באיווה מליגת הפיתוח, במדיה קלע 18.5 נקודות למשחק. במרץ של אותה עונה חתם בניו אורלינס פליקנס ורשם את הופעת הבכורה שלו בNBA. בהמשך עבר לממפיס גריזליס והעפיל עם הקבוצה בסיום העונה לפלייאוף.

סלדן שותף ב- 78 משחקים במדי הגריזליס, בהם הספיק לשתף פעולה עם עומרי כספי, עד שבמהלך עונת 2018/19 עבר בטרייד לשיקגו בולס. בסך הכל סלדן רשם 124 הופעות בNBA, בהם קלע 7.8 נקודות למשחק.

את העונה הקודמת פתח במדי שנדונג הסינית, ובהמשך הצטרף לסאות' ביי לייקרס, קבוצת הפיתוח של אלופת הNBA.

 בשנת 2015 שיחק עם נבחרת ארצות הברית באוניברסיאדה, ורשם במהלך הטורניר 19.5 נקודות ו-6.5 ריבאונדים, והוביל את האמריקאים לזכייה במדליית הזהב.

המנהל המקצועי של המועדון, מאיר טפירו, אמר על החתימה: "אני שמח מאד שצירפנו שחקן כמו וויין, שהראה שהוא שחקן NBA לגיטימי לכל דבר ועניין. הוא שחקן מוכשר עם סט יכולות רחב, שיעזרו לנו מאד בהמשך העונה."

נכון לרגע זה, לא מתכוונים בעירוני שחרר אף זר, ולמעשה בקבוצה יהיו חמישה זרים. בכדי לא לאבד את המענק של שיתוף 4 זרים, בקבוצה ירשמו לכל משחק רק ארבעה. 

למעשה, הזר היחיד שעלול לאבד את מקומו בעקבות החתמתו של סלדן הוא קוון צ'טהאם. מה שאומר שעירוני החליטה לשנות קונספט ובמקום לקבל שני זרים בעמדות הגבוהים, היא תשחק עם שלושה זרים בעמדות הגארדים, זר אחד בעמדת הסנטר כשאת עמדה מספר 4 יחלקו טל דן ונמרוד לוי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה