אחרי 450 דקות ללא שער... הסקציה חזרה לנצח !

$(function(){})

משחק חלש מאד, במזג אויר גרוע, בין הסקציה להפועל פ"ת, הסתיים בנצחון כתום 0:1 משער בדקה ה 92. האם הסקציה יכולה לעלות לליגת העל?

הסקציה

לאחר 10 מחציות ללא שער זכות נשברה הבצורת של הסקציה

אחרי 450 דקות ללא שער, וארבעה משחקים רצופים  ללא נצחון, הגיעה הדקה ה 92 במשחקה של הסקציה מול הפועל פ"ת. עלאא ג'אפר קיבל כדור עומק נהדר מיובל חליבה באגף ימין מסר כדור רוחב מצוין שמצא את עידו דוידוב בתוך הרחבה. דוידוב, בנגיעה אחת ברגל שמאל, שלח את הכדור לרשת ושם קץ לבצורת. דקה אחר כך שרק השופט לסיום וקבע - הסקציה חזרה לנצח.

לסיום הדרמטי קדמו 90 דקות חלשות במיוחד מצד שתי הקבוצות. הפועל פ"ת הצדיקה את מקומה מתחת לקו האדום. גם הסקציה נראתה כמו קבוצה שפשוט לא התאמנה בשבועות האחרונים. 

לאחר הניצחון המתוק, עלתה הסקציה למקום השישי בטבלה עם 32 נקודות, ושני משחקים חסרים. את הטבלה מוליכה כעת הפועל ירושלים עם 41 נקודות ומשחק חסר כשאחריה דולקת נוף הגליל עם 40.

שחקני הסקציה לא יוכלו לנוח הרבה לאחר הנצחון היות וכבר ביום שישי הם יפגשו את הפתח תיקוואית השנייה, מכבי פ"ת מצמרת ליגת העל במשחק במסגרת גביע המדינה. הפערים בין הקבוצות ברורים, אולם בכדורגל כמו בכדורגל, הכל אפשרי

האם הסקציה יכולה להעפיל לליגת העל עוד העונה 

הקורונה שנתה הכל.

עולם הספורט חווה השנה עונה לא יציבה. קבוצות יכולות להציג יכולת מעולה למשך עונה שלמה ןאז ברגעים המכריעים לאבד את הבכורה עקב אילוצי הקורונה. שחקן בכיר ייכנס לבידוד, קשיים כלכליים ועוד תהפוכות גורל.

מצב כזה יכול לייצר הזדמנות לקבוצות שהן בגדר אנדרדוג, כמו הסקציה. קבוצות שנבנו והתחברו במהלך העונה ונצלו את העונה מוזרה שעוברת על הליגה הלאומית בכדורגל. 

האם זה יספיק לסקציה על מנת להיאבק על הכרטיס לליגת העל? זה בהחלט אמור. יש לה בעלים וגב כלכלי, צוות מקצועי עם ניסיון בליגת העל ובעיקר את היכולת להפתיע ולהגיע משום מקום. יהיה מעניין! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה