חלוקת נקודות משעממת: הסקציה ובני יהודה נפרדו בתיקו 0-0. הסקציה מרחק נקודה מהמקום הראשון !

$(function(){})

המשחק המסקרן מול בני יהודה הסתיים ללא שערים. שתי הקבוצות יכולות להרגיש מרוצות שיצאו בשלום מהמשחק החלש. הפער מהפסגה נשמר הודות לתוצאת תיקו של הפועל כפ"ס שסיימה 1-1 שמגיעה למשחק על 6 נקודות בנס ציונה.

צילום מסך סקציה נס ציונה פייסבוק

הבטיחו לנו שזה הולך להיות משחק העונה. כגודל הציפיות כך האכזבה. הסקציה ובני יהודה ספקו משחק חלש, בטח שיחסית ליכולת שהציגו במחזורים האחרונים. בסוף של משחק ללא שערים כל קבוצה לקחה אתה לבית נקודה ולא מעט נקודות למחשבה. 

מצד שני, זה משחק ששתי הקבוצות רצו לסיים אותו בשלום. שתיהן מועמדות להתחרות על הכרטיס לליגת העל וטבעי ששני המאמנים שמרו על מערכים טקטיים. אז הנה המשחק מול בני יהודה הסתיים בשלום והסקציה כבר עם הפנים למשחק הבא ב29/11/2021 מול הפועל כפר סבא. המשחק מול קבוצתו של אורי גוטמן, המאמן של הסקציה בעונה הקודמת ייערך בנס ציונה. 

כפר סבא עצמה סיימה אף היא בתיקו 1-1 מול הפועל רעננה.

צמרת הליגה הלאומית בסיום הסיבוב הראשון: 

  1. הפועל כפר סבא 20 נק
  2. מ.ס כפר קאסם 19 נק
  3. סקציה נס צוינה 19 נק 
  4. הפועל א.א פאחם 18 נק

בחמשת המשחקים האחרונים לסקציה יש המאזן הטוב ביותר מבין קבוצות הצמרת. היא גם היחידה שלא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים. בני יהודה תקועה במקום ה-11. 

חדשות הליגה הלאומית לכדורגל: חיים יחליף את חיים? 

עוד מאמן פוטר בליגה הלאומית- האם חיים סילבס יחליף את חיים שאבו שפוטר מהפוכל ראשון לציון? במידה והמאמן המנוסה, שרשם לא מעט הישגים בליגת העל יגיע לעיר היין זה יהיה חיזוק משמעותי לקבוצה שגם היא שואפת להעפיל לליגת העל בתום העונה. 

גם בבית"ר תל אביב פוטר מאמן כאשר אליעזר בן אהרון סיים את דרכו בקבוצהץ 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה