חמישה משחקים ללא ניצחון לסקציה : סיימה בתיקו 1:1 מול כפר סבא והתרחקה מהצמרת.

$(function(){})

בונקר של הסקציה הקנה לה תוצאת תיקו 1:1 מול הפועל כפר סבא. הנקודה אמנם השאירה אותה בפלייאוף העליון, אך הרחיקה אותה מליגת העל. נכון לעכשיו - בני יהודה מחוץ לפלייאוף העליון.

סקציה

חמישה משחקים ללא ניצחון לסקציה: סיימה בתיקו 1:1 מול כפר סבא והתרחקה מהצמרת.

בהרכב חסר ומול אחת הקבוצות החזקות בליגה התייצבה הסקציה הערב למשחק חוץ מאתגר בכפר סבא. התוצאה 1:1 וחלוקת הנקודות עושה צדק עם שתי הקבוצות שנהנו מיכולת שיפוט משובחת של השופטת מיתר שמש. 

מהלך המשחק
במחצית הראשונה הסקציה הציגה יכולת עדיפה מול הרכב השחקנים העדיף של כפר סבא.

מההפסקה חזרה רק קבוצה אחת - הפועל כפר סבא ובדקה ה-56 היא עלתה ליתרון מוצדק לאחר סלאלום אדיר של יוני סטויאנוב שעבר את הגנת הסקציה ומקרוב כבש את היתרון לירוקים.

בדיוק שהיה נדמה שהסקציה נשברת, השחקנים של ניר ברקוביץ הראו אופי, חזרו להילחם על כל כדור, ובדקה ה-75 רוי מליקה, בנו של חלוץ העבר מאיר מליקה, השווה את התוצאה מקרוב. הכדור אמנם פגעה בכתפו לפני שהבקיע, אך השופטת מיתר שמש שהייתה קרובה לאירוע אישרה את השער.

דקות הסיום היו תצוגה של בזבוז זמן מצד שתי הקבוצות שעשו הכל להעביר את תוספת הזמן ולשמור על הנקודה שלא מקדמת אותן למקומות הראשונים אך שומרת על מקום בפלייאוף העליון.

בתום המשחק אמר המאמן ניר ברקוביץ : היו לא מעט חיסורים. הוצאנו נקודה חשובה. השחקנים הראו הרבה אופי וידעו לחזור מפיגור. אם נדע להמשיך כך יהיה טוב.

במחצית הראשונה התחלנו טוב. במחצית השנייה יכולנו לנצח אבל גם נקודה זה טוב בליגה הזו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה