חצי גמר הליגה האירופית ישודר לכלל מנויי הוט ויס ללא תשלום נוסף

$(function(){})

בהתאם להחלטת המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין משחקי חצי גמר הליגה האירופית בהשתתפות קבוצות מהאהודות בישראל, ישודרו לכלל מנויי הוט ויס ללא תשלום נוסף

https://pixabay.com

 המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין החליטה- חצי גמר הליגה האירופית ישודר לכלל מנויי הוט ויס ללא תשלום נוסף
       
שני משחקי חצי הגמר של הליגה האירופית שיתקיימו היום, יום חמישי (29.4), ישודרו ללא תשלום נוסף לכלל מנויי הוט ויס בערוצי הספורט של צ'רלטון (1+2). ערוצים אלה ייפתחו לצפייה במהלך המשחקים, לכלל המנויים ללא כל תשלום נוסף וזאת בהתאם להחלטות המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין. 

מדובר במשחקים שיחלו בשעה 22:00, כאשר המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לרומא ישודר בערוץ ספורט 1, והמשחק בין ויאריאל לארסנל ישודר בערוץ ספורט 2. הערוצים ייפתחו ללא תשלום נוסף מספר דקות לפני תחילת המשחקים ויישארו פתוחים עד לסיומם. המשחקים ישודרו באיכות HD. 

פתיחת הערוצים לצפייה לכלל המנויים ללא תשלום היא חלק ממדיניות המועצה לפיה שידור משחקים בהם יש עניין מיוחד לציבור יהיה פתוח לכל מנויי הוט ויס ללא שיגבה בגין כך תשלום נוסף. 

ולנו לא נותר לקוות שמשחקים נוספים ישודרו בערוצים פתוחים. במיוחד בתקופה זו שלא כולם יכולים לשלם את דמי המנוי. מן הראוי הוא שלפחות משחקי הגמר של הליגות הישראליות, בטח משחקי גמר הגביע, ישודרו בערוץ הציבורי ( המיותר ממילא), כך שכל אזרח עם ממיר עידן פלוס או טלויזייה חכמה יוכל לצפות בו. גביע המדינה הוא לא מותרות. הוא של כולנו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה