טרוסט: "נגיע מוכנים למשחק הכי חשוב שלנו העונה". הסקציה יוצאת לקרב תחתית מול קריית שמונה.

$(function(){})

קשר הסקציה מבין את החשיבות של המשחק מול עירוני ק"ש ביום שני (19:00): "זה משחק על 6 נקודות. צריכים להיות יותר מחויבים". על העובדה שהקבוצה תפגוש את מכבי פ"ת בגביע: "קבוצה חזקה שמובילה את הליגה הלאומית".

עילאי טרוסט צילום סקציה

טרוסט: "נגיע מוכנים למשחק הכי חשוב שלנו העונה". הסקציה יוצאת לקרב תחתית מול קריית שמונה.

ליגת העל חוזרת בשבת לאחר פגרת המונדיאל. הסקציה תחכה עד יום שני כדי לשחר במחזור ה 14, אז תצא למשחק חוץ מול עירוני קריית שמונה (19:00). הקבוצה של ניר ברקוביץ' יודעת שזהו משחק תחתית קריטי לקראת המשך הדרך, ומקווים להמשיך את היכולת ההתקפית הטובה, אך גם לשמור על שער נקי מול אחת מהקבוצות החלשות בליגה העונה.

בפגרת הליגה רשמה השסקציה שני ניצחונות בגביע הטוטו מול הפועל חיפה ובגביע המדינה מול מכבי עכו. אחרי 8 שערי זכות ו-6 שערי חובה בשבוע, שביעות רצון מההתקפה אך דאגה מההגנה. 

עילאי טרוסט התייחס לשני המשחקים האחרונים:

"בשני המשחקים האחרונים ראינו את היתרונות והחסרונות שלנו מתחילת העונה. מצד אחד מבקיעים המון ומגיעים למצבים כי יש פה שחקנים מצויינים שמבינים את המשחק, אבל מצד שני מה שאנחנו חייבים לשפר זה את משחק ההגנה הקבוצתי שהוא מתחיל מהחלוץ ועד קו ההגנה.

אנחנו צריכים לספוג פחות שערים להיות יותר מחוייבים ואגרסיביים. אנחנו סופגים יותר מדי שערים וזה יכול לפגוע בנו בהמשך. אני סומך על החברים שלי לקבוצה שנשפר את זה ביחד עם הצוות המקצועי".

על ההגרלה בגביע והחזרה לליגה אמר טרוסט: "מכבי פתח תקווה קבוצה חזקה עם סגל שחקנים מצוין ומובילה את הליגה הלאומית .מצפה לנו משחק קשה מאוד. נבוא, נתכונן למשחק בצורה הכי טובה שיש ונגיע מוכנים למשחק לא פשוט. אנחנו כרגע מתרכזים במשחק הקרוב שזה הדבר האמיתי בשבילנו, והולכים למשחק שהוא אולי הכי חשוב שלנו העונה. זה ממש משחק על 6 נקודות במגרש קשה בקריית שמונה. כולם יודעים את חשיבות המשחק ונגיע בצורה הכי טובה שיש כדי לקחת את הנקודות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה