יורדים לקרקע: עירוני "חי מוטורס" נס ציונה מתחילה את הבית התחתון בליגה

$(function(){setImageBanner('9a0fc023-d02c-4fa4-8c73-87ce3530ac59','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

אחרי ההישג האדיר עם הזכייה ביורופ קאפ, החניכים של בראד גרינברג ינסו הערב במיפגש הנוסף מול נהריה לעמוד במטרות ולהגיע לפלייאוף. הקבוצה תנסה להגיע לפלייאוף דרך אחד משני המקומות הראשונים בבית התחתון, ותנסה לעשות זאת ללא הקפטן, טל דן, שסיים את העונה.

וגם: מה ייחשב כהצלחה ואיך מחפים על החיסרון של טל דן

מאת: אסף ניצן

אחרי השבוע ההיסטורי שעבר על הקבוצה עם הזכייה ביורופ קאפ, בעירוני נס ציונה נוחתים אל הקרקע. הקבוצה החלה את הפלייאוף התחתון לא לפני שניצחה את הקבוצה החלשה בליגה, עירוני נהריה, בתום העונה הרגילה.

הקבוצה תנסה להגיע לפלייאוף דרך אחד משני המקומות הראשונים בבית התחתון, ותנסה לעשות זאת ללא הקפטן, טל דן, שסיים את העונה.

עיקר המאבק של הכתומים יהיה נגד הפועל באר שבע ומכבי ראשון לציון, כאשר שלושת הקבוצות יתחרו על שני המקומות העליונים בבית התחתון. הקבוצה שתסיים ראשונה, תפגוש את הקבוצה שתסיים במקום השני בפלייאוף העליון, בעוד זו שתסיים שנייה, תפגוש את הקבוצה שסיימה את העונה הרגילה במאזן הטוב ביותר. לקראת פתיחת הפלייאוף, ליאור קררה, אחד המצטיינים בגמר היורופ קאפ, דיבר על המשך העונה.

אחרי ההייפ של היורופ קאפ, איך יורדים לקרקע?

"היה לנו משחק אחד נגד נהריה, זה החזיר אותנו לתלם. היינו צריכים להתאפס ולהתגבש מחדש אחרי החגיגות. זה עבד נגד נהריה ואני מקווה שיעבוד גם בהמשך".

היית נהדר ברבע האחרון בגמר, איך זה הרגיש?

"זה הרגיש נהדר, אני שמח תמיד לתרום לקבוצה, וזה לא משנה באיזה משחק. אני מנסה להביא אנרגיות שיעזרו לקבוצה, ואני שמח שזה עזר להביא לנו את הניצחון החשוב בגמר. זה היה אירוע מרגש, במיוחד עם הקהל שהגיע לעודד אותנו".

העובדה שאתם בבית התחתון מאכזבת אתכם? זה המקום שלכם העונה?

"זה מאוד מאכזב. גם אותי וגם את השאר. הייתה פתיחת עונה מוזרה, עם סגל שונה. זה השפיע ולקח לנו זמן למצוא את הקצב שלנו ולהתגבש כקבוצה חדשה. היינו כבר במאזן של 5:1 וזה לא פשוט. למרות שאנחנו בבית התחתון, אנחנו במקום אחר, ויש לנו שאיפות שאנחנו רוצים לממש אותן".

מה המטרות שלכם להמשך העונה?

"אנחנו מתרכזים במשחקים הקרובים, ורוצים לתפוס את המקום השביעי. לאחר מכן, נתכונן לפלייאוף מול מי שזה לא יהיה".

מבחינה אישית, איך העונה שלך עוברת עד עכשיו?

"גם לי היה קשה בתחילת העונה. הייתי קצת פצוע ואני שמח שבתקופה האחרונה זה מתחבר לי. סה"כ אני בעונה טובה".

מה ייחשב להצלחה העונה בליגה?

"כלעשות פלייאוף זה מטרה שהיא ריאלית ואנחנו צריכים לעשות את זה. להגיע לפיינל פור זו כבר הצלחה".

האם ההצלחה באירופה השפיעה על הליגה?

"בינתיים היה רק משחק אחד, ואני מקווה מאוד שלא. אנחנו צריכים להתאפס מחדש, ויש לנו משחקים מאוד חשובים בהמשך הדרך. אני מקווה שזה לא ישפיע בהמשך, כי אנחנו רוצים לעמוד במטרות שלנו"

איך מתמודדים עם הפציעה של טל דן?

"כל אחד יצטרך לתת מעצמו יותר. מעבר לרוח המובילה והחזקה שהוא מביא לקבוצה, הוא שחקן מאוד חשוב ומוכשר במערך שלנו. אני באופן אישי אצטרך לשחק יותר בעמדה שלו, ופחות בעמדה שלי, ולהביא את האנרגיות והאגרסיביות שלי. אם כל אחד ייתן מעצמו, נוכל למלא את החסר כמה שניתן".

עירוני

קררה: "היינו צריכים להתאפס ולהתגבש מחדש. שמחתי לתרום לקבוצה בגמר, היה מגרש. הבית התחתון? מאכזב, אבל עדיין אפשר לעמוד במטרות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה