יניב חליבה: "התקווה לעלות ליגה עדיין קיימת, כל משחק הוא גמר גביע"

$(function(){setImageBanner('4c270bb8-8864-47b8-8710-0b3e718b573d','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

בסקציה נס ציונה צימקו את הפער מהצמרת אחרי ה-0:1 על איכסל, אך יודעים שיהיו חייבים להמשיך במומנטום כדי לשמור על החלום בחיים.
הקבוצה של אורי גוטמן תפגוש ביום שני (19:00) את הפועל ראשון לציון למשחק חוץ קריטי, ולאחר מכן תפגוש את נוף הגליל (בבית) והפועל ירושלים (בחוץ) במשחקים שיכריעו אם תישאר במאבק על אחד משני המקומות בליגת העל בעונה הבאה. י
הבלם יניב חליבה בראיון לאסף ניצן:
"שואפים למצוינות, נעשה את המקסימום". על המשחקים מול נוף הגליל והפועל ירושלים: "משחקים קשים מול קבוצות מצוינות". על העונה: "מקווים להמשיך להתקדם"

סקציה נס ציונה

צילומים: סקציה נס ציונה

העונה של סקציה נס ציונה עדיין לא נגמרה. למרות הפתיחה המגומגמת של הפלייאוף העליון, בנס ציונה השיגו ניצחון חשוב מאוד השבוע, 0:1 דחוק על הפועל איכסל, וחשוב מכך, נהנו מתוצאות תיקו של שתי המוליכות, הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים, כדי לצמק את הפער מהירושלמים שבמקום השני ל-6 נקודות. המרחק עוד גדול, אך השבועיים הבאים יהיו קריטיים עבור הכתומים, שיצטרכו לייצר רצף ניצחונות מרשים אם ברצונם לעלות ליגה. בגזרת הפצועים, סתיו ישראלי ובני טרידובסקי שוב ייעדרו, בעוד דור גלילי החלים ואמור לקבל דקות.

הקבוצה של אורי גוטמן תפגוש ביום שני (19:00) את הפועל ראשון לציון למשחק חוץ קריטי, ולאחר מכן תפגוש את נוף הגליל (בבית) והפועל ירושלים (בחוץ) במשחקים שיכריעו אם תישאר במאבק על אחד משני המקומות בליגת העל בעונה הבאה. יניב חליבה, אחד מהמצטיינים העונה בקבוצה, דיבר על המשחק מול איכסל, ועל רצף המשחקים הקשה המחכה לקבוצה, בדרך, אולי, לחזרה לליגת העל.

יניב, ברכות על הניצחון. התקרבתם מעט להפועל ירושלים שבמקום השני. עדיין יש תקווה לעליית ליגה?

"התקווה עדיין קיימת, כי בכדורגל כמו בכדורגל, הכל יכול להיות. אנחנו כדורגלנים ששואפים למצוינות וכרגע אנחנו מתרכזים בעצמנו ובמטרות שלנו, ומקווים שאולי גם המזל ילך לטובתנו".

כבשתם מוקדם נגד איכסל משער עצמי, אך לא הצלחתם להגדיל את התוצאה מול קבוצה שנמצאת במשבר ולמעשה סיימה את העונה. הלחץ השפיע?

"שיחקנו כדורגל טוב וגם הגענו להמון מצבים. הכדור אמנם לא נכנס, אך עצם זה שהגענו לכל כך הרבה מצבים זה דבר טוב. גם העובדה שהצלחנו לשמור על שער נקי במשחק צמוד וחשוב כזה זה דבר מעודד ומראה על ההתקדמות שלנו כקבוצה וכבודדים במהלך העונה".

המשחק הבא נגד הפועל ראשון לציון יכול להכריע את העונה. שיחקת שם, איך אתה מרגיש לקראת המשחק?

"אנחנו באים מוכנים למשחק החשוב נגד ראשון, כמו לכל משחק, ובטח שלמשחק פלייאוף. בשבילנו כל משחק פלייאוף הוא כמו גמר גביע, ואני בטוח שנעשה את המקסימום. מבחינה אישית שיחקתי וגדלתי בראשון ואני מכבד ואוהב את האנשים שהיו בשבילי שם. אך כמו בכל משחק, ברגע שאני עולה למגרש אני שם הכל בצד ותמיד אעשה הכל למען הקבוצה שלי".

אחרי ראשל"צ, תגיעו למאני טיים של העונה מול נוף הגליל והפועל ירושלים. מה דעתך על צמד המשחקים הזה?

"המשחקים נגד נוף הגליל והפועל ירושלים יהיו משחקים קשים מול קבוצות מצוינות, אך כרגע, בשביל להגיע למשחקים האלו במצב טוב, אנחנו צריכים להתרכז כל כולנו במשחק הקרוב. כמו שאמרתי, כל משחק פליאוף מבחינתנו הוא גמר גביע ונצטרך לתת הכל בכל משחק".

מבחינה אישית, אתה עם 3 שערים העונה. איך עוברת עליך העונה להרגשתך?

"מבחינה אישית אני מרגיש שאני בעונה טובה. אני משחק רוב העונה בתפקיד שאני פחות רגיל אליו, אבל עדיין מרגיש שאני בעונה טובה מבחינה אישית וקבוצתית. אני שמח על שלושת הגולים שכבשתי ומקווה להמשיך לתרום לקבוצה, למרות שבתפקיד שלי הגולים זה פחות המדד. אני מקווה שאני באופן אישי והקבוצה כולה נמשיך בקו ההתקדמות שלנו עד סוף העונה והשמיים הם הגבול מבחינתנו".

סקציה נס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה