יעדי העונה של עירוני נס ציונה: לעלות לפלייאוף ו... לחזור לאירופה

$(function(){})

כך נתבשרנו אתמול במסיבת העיתונאים המסורתית לפתיחת העונה.
"המטרה העיקרית היא לעלות לפלייאוף"
ליאור קררה: "רוצים לחזור לאירופה". יניב מזרחי: "הקבוצה הזו ראויה לאולם חדש".

יעדי העונה של עירוני נס ציונה: לעלות לפלייאוף ו... לחזור לאירופה.

עירוני "חי מוטורס" נס ציונה ערכה אתמול (חמישי) אחר הצהריים מסיבת עיתונאים לקראת עונת 2022-2023, בהשתתפות המאמן אלעד חסין, היו"ר יניב מזרחי, המנהל המקצועי איתמר רוזנברג והקפטן ליאור קררה.

"אנחנו מאוד מתרגשים לפתוח את העונה, אנחנו מרגישים גם את ההתרגשות של האוהדים", התחיל היו"ר מזרחי, "כולם יודעים מה המאזן שלנו באילת ואנחנו רוצים לשנות את זה בגביע ווינר סל. הלכנו השנה על קונספט חדש של חמישה זרים שיירשמו למשחקים. אני חושב שהשילוב בין הצעירים לבוגרים אמור להיות מאוד מעניין. כמובן, החזרנו את 'רומי' (מיינסי) לקבוצה, אני שמח שהצלחנו לעשות את זה. נפרדנו אחרי המון שנים מטל (דן) שמאוד חסר לנו, נשלב אותו במערכת בזמן הקרוב. נברך את ליאור (קררה), הקפטן החדש. הכדורסלן הישראלי מאוד חשוב לנו, אנחנו רוצים לקדם אותו אצלנו. אחרי קיץ ארוך ולא פשוט, הלכנו לכיוון שרצינו מתחילת הדרך ואני מרגיש שהחיבור עם אלעד (חסין) מצוין. אני מאוד מצפה למה שיקרה בעתיד. אנחנו מרגישים התרגשות מאוד גדולה, היו לנו שני משחקי אימון בבית שהאולם היה כמעט מלא ביציעים שפתחנו. אנחנו רוצים להתחיל את העונה בצורה חזקה וטובה ולמלא את האולם, בשביל זה אנחנו כאן".


צילומים: לירון מולדובן

"אני באופן אישי מאוד שמח ונרגש להיות פה", אמר המאמן חסין, "הרגשנו את הכימיה והחיבור כבר בפגישה הראשונה, אני מיד הייתי נעול על נס ציונה ואני מאוד שמח וכיף לי לעבוד פה ביומיום. אנחנו גאים ושמחים בקבוצה שבנינו, התחלנו אותה כמעט מאפס, נשארו רק שלושה שחקנים בכירים ועוד שלושה צעירים. רוב הסגל חדש, חלק כבר היו בארץ. ההנהלה גייסה את כל המאמצים כדי ש'רומי' יהיה כאן, רדפנו אחרי שאר הזרים בקיץ ואני שמח שהצלחנו להחתים אותם אצלנו".

על הקאדר שנבנה: "חיזקנו את הסגל הישראלי בצעירים כמו רז אדם, עמית אהרוני ורון גוטמן. יש לנו קבוצה צעירה עם כמה וטראנים, שממה שראינו עד עכשיו, אנחנו בהחלט חושבים שיכולה להתפתח פה קבוצה נהדרת. אנחנו קבוצה חדשה, דברים אולי ייקחו יותר זמן, אבל החבר'ה מתאמנים חזק בכל יום, יש פה חבורה מגובשת ואני מזמין את כל הקהילה הידועה של נס ציונה ואת כל העיר לבוא למשחקים לראות קבוצה מהנה".


צילומים: לירון מולדובן

"אני רוצה לגעת בבנייה של הקבוצה מהפן הכלכלי", אמר המנהל המקצועי רוזנברג, "הלכנו על חמישה זרים, זה מצד אחד מקטין את התקציב שאנחנו מקבלים מהמנהלת, אבל דווקא אחרי עונה פחות טובה, בכל הקשור לגיוס חסויות, אנחנו בשנת שיא. גייסנו סכומים יפים מאוד ואנחנו עדיין בשלבי גיוס. בשונה משנים קודמות, הלכנו על זרים יותר מוכחים עם ניסיון בליגה. רצינו מאוד את ג'רום, אני שמח שהצלחנו להחתים אותו".

"אני מאוד גאה לשבת פה כקפטן נס ציונה", אמר הקפטן קררה, "יש פה קבוצה טובה ומגוונת. המטרה העיקרית שלנו העונה היא לעלות לפלייאוף, לסיים בין שש הראשונות ולחזור לאירופה. אני שנה רביעית בקבוצה, אישית אני עדיין לומד ומתפתח וגם מנסה לעזור לחבר'ה הצעירים שיש פה ולהראות להם את הדרך. אני מרגיש אחריות מסוימת אבל גם מחפש בעצמי את הדרך להתפתח".

היו"ר מזרחי דיבר על הצורך באולם חדש: "בימים הקרובים אמור משרד הספורט להכריז מי תזכה בקול הקורא. בנס ציונה חייבים ארנה חדשה, הקבוצה הזו ראויה לאולם חדש. זה צו השעה. הגיע הזמן שיבנו אולמות חדשים במדינת ישראל במקומות שאין בהם. מבחינתי זה פרויקט חיים לבנות אולם חדש בנס ציונה. זה צורך השעה, מאוד חשוב שזה יקרה. אנחנו על קו השער, אז אני מקווה שיעזרו לנו להבקיע את הגול. אם חס וחלילה לא נזכה בקול הקורא, נצטרך להיערך בצורה יותר טובה כדי לשדרג את האולם הקיים".

מזרחי נשאל על הרצון לשחק במסגרת נוספת: "הצהרנו לא פעם ולא פעמיים שאנחנו רוצים לשחק באירופה בכל עונה. לצערנו לא סיימנו בשמינייה הראשונה לפני שנה ולכן לא קיבלנו את הכרטיס שרצינו לאירופה. יש היתכנות מסוימת שנירשם לליגה הצפון אירופית, אנחנו מנסים לגייס כסף לעניין הזה. אנחנו שוקלים את זה בחיוב אבל כרגע זה עוד לא קורה. עד סוף החודש כולם יידעו אם זה קורה או לא".


צילומים: לירון מולדובן

על ההחלטות בהחתמת הזרים אמר חסין: "חלק מהבנייה שלנו הייתה להביא שחקנים שמכירים את הכדורסל האירופי, אבל גם שחקנים צעירים וחדשים. זה השילוב הנכון ביותר בעיני. יש לנו חבר'ה מחויבים שרוצים ללמוד ולהתקדם, גם השחקנים הוותיקים עוזרים לנו מאוד לחבר את הזרים הצעירים ולעשות את ההתאמות. אולי בהתחלה יהיה לחבר'ה הצעירים קצת יותר קשה, אבל מה שחשוב הוא שנצליח כקבוצה. אני מסתכל על מטרות לאורך עונה כקרובות ורחוקות: כל קבוצה בארץ רוצה קודם כל להיכנס לשמינייה המובילה. המטרה הקצרה היא קודם כל לחבר את הסגל, ייקח לנו זמן להתחבר".

חסין על תמיכת האוהדים: "כאחד שבא לפה כמאמן אורח, לא כיף ולא קל לשחק בנס ציונה. הקהל הוא השחקן השישי שלנו ואנחנו תמיד צריכים אותו. אנחנו מצפים לראות את האולם מלא ושהקהל ידחוף אותנו ויבוא גם למשחקי החוץ. נס ציונה ידועה בקהל ובקהילייה שלה ואנחנו רוצים שזה ימשיך ויהיה עוד יותר עוצמתי". על עוזר המאמן טוני יאנגר: "הוא פשוט מדהים, כיף לעבוד איתו, הוא אישיות מדהימה. מהרגע הראשון התרשמתי מהתשוקה שלו למשחק והניסיון שלו גם כשחקן וגם כעוזר מאמן. אני מאוד שמח שטוני איתנו, יש לו הרבה מה לתרום".

מוגש באדיבות עירוני נס ציונה
צילומים: לירון מולדובן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה