ישראלי: "לא מסתכלים על העבר, נכנסים למאני טיים". הסקציה נערכת למשחק מול הפועל חיפה בשבת.

$(function(){})

מגן סקציה נס ציונה היה מאוכזב מה-1:0 להפועל באר שבע, אך כבר מוכן למשחק החשוב מול הפועל חיפה (18:30, מושבה) בשבת: "תוצאה מאכזבת. בטוח שנעשה תוצאה טובה מול הפועל חיפה". טדלה חתם עד 2025, אך הושאל לחצי שנה למכבי פ"ת. הפסד לקבוצת הנוער

אסף ישראלי צילום סקציה נס ציונה

ישראלי: "לא מסתכלים על העבר, נכנסים למאני טיים". הסקציה נערכת למשחק מול הפועל חיפה בשבת.

חמישה מחזורים לסיום העונה הרגילה בליגת העל, וסקציה נס ציונה נמצאת מתחת לקו האדום. הקבוצה של שלומי דורה רשמה בסוף השבוע האחרון עוד הפסד, הפעם מכובד – 1:0 להפועל באר שבע החזקה, אך ביום שבת, כאשר תארח את הפועל חיפה (18:30, אצטדיון המושבה), היא יודעת שהיא תהיה חייבת לקחת 3 נקודות כדי לשמור את הראש מעל למים.

כאמור, נס ציונה צמודה בטבלה לבני ריינה ולעירוני קרית שמונה, שככל הנראה יאבקו איתה על הירידה עד תום העונה. בנס ציונה מקווים ששחקני הרכש יתאקלמו במהירות, ויצליחו להשיג נקודות חשובות במשחקים שנותרו עד תחילת הפלייאוף. אחרי הפועל חיפה, תפגוש נס ציונה את הפועל ירושלים שנמצאת במשבר מתמשך, ולאחר מכן, תארח את מכבי ת"א. בשלב הבא יגיע משחק העונה של הקבוצה, מול בני ריינה בחוץ, ואת הסיבוב היא תסיים במשחק מול הפועל חדרה בבית באמצע מרץ.

נס ציונה עמדה טוב על המגרש מול באר שבע, אך ספגה שער בדקה קריטית, רגע לפני הירידה למחצית, מרגליו של רותם חטואל. המכה המוראלית הייתה קשה מאוד לקבוצה, שלא הצליחה להלחיץ את הבאר שבעים עד לסיום. בלדימיר דיאז, כריסטיאן באטוקיו וניסו קפילוטו ערכו בכורה ופתחו בהרכב, כאשר אור אינברום גם הוא ערך בכורה, אך כשעלה מהספסל בדקה ה-60.

עם הגעת הרכש, יש גם כמה שחקנים שנדחקו אל מחוץ להרכב וינסו לחזור אליו. לבאן קוטאליה, שהיה החלוץ הפותח של הקבוצה, פינה את מקומו לבלדימיר דיאז, וקפילוטו נכנס להרכב במקומו של מיקי סירושטיין. בקבוצה מקווים שהתחרות בין השחקנים תייצר עלייה ברמה לקראת המשך מאבקי הירידה.

המגן סתיו ישראלי אמר לאחר המשחק: "סיימנו משחק טוב שלנו בתוצאה די מאכזבת, אבל אנחנו כבר נכנסים למאני טיים ולא מסתכלים על העבר. נעבוד יותר קשה באימונים וביחד עם ההכנה שנקבל משלומי והצוות, אני בטוח שנעשה תוצאה טובה יותר נגד הפועל חיפה בשבת בעזרת השם".

אגב, שחקן הבית אמנון טדלה האריך את חוזהו בשנתיים נוספות במועדון עד סוף עונת 24/25. במקביל, יושאל השחקן עד סיום העונה למכבי פתח תקווה.

בנושא אחר, קבוצת הנוער של הסקציה נכנעה בסוף השבוע למוליכת טבלת ליגה לאומית לנוער דרום, בני יהודה, בתוצאה 3:0. הקבוצה ממוקמת במקום ה-10 בטבלה, עם 17 נקודות, והיא עוברת עונה לא טובה, שכן כזכור, בשנה שעברה היא שיחקה בליגת העל וירדה לליגת המשנה. במועדון מקווים שהקבוצה תישאר בליגה, ותספק תוצאות טובות יותר כבר בשנה הבאה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה