ישראלי מבטיח נוסף הוחתם בעירוני, הרכז עמית עבו ממכבי אשדוד  

$(function(){})

הקבוצה מנהלת מגעים גם עם עידו פליישר הצעיר לתפקיד המחליף לגבוהים

יחצ

מועדון הכדורסל עירוני ״חי מוטורס״ נס ציונה הודיע הבוקר  על החתמתו של הרכז עמית עבו לעונה הקרובה.

לעבו  בן העשרים שגובהו 1.80, גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א והיה ללא ספק השחקן הבולט בארץ בתקופה זו. עבו הוביל את הנוער של מכבי לשני דאבלים רצופים ובעונתו האחרונה גם השתייך לסגל הקבוצה הבוגרת. עבו הרשים מאד גם בטורניר היורוליג לנוער שם זכה בתחרות השלשות ונבחר לחמישיית המצטיינים. 

למרות גילו הצעיר שיחק עבו בשלוש העונות האחרונות בליגת העל בהפועל אילת, מכבי ראשל״צ ומכבי אשדוד. בעונה האחרונה רשם 5.4 נק׳ ב-35% מהשלוש במדי אשדוד, ולאחר פגרת הקורונה שדרג את ממוצעיו ל-8.8 נק׳, 2.9 אס׳ ו-38% מהשלוש.

עבו הגיע לעירוני הרבה בזכותו של המאמן, בראד גרינברג, שאימן אותו באשדוד בשנתיים האחרונות. עבו למעשה חתם כבר באליצור אשקלון מהליגה הלאומית, אולם הוא ניצל סעיף יציאה שהיה לו לקבוצה בליגת העל, בכדי לעבור ולחתום בעירוני

מהמועדון נמסר: "עמית הוא שחקן מוכשר, עם קליעה ברמה גבוהה מכל הטווחים. הוא מתאים לתלכיד שאנחנו רוצים לבנות - ישראלים צעירים ומוכשרים, לצד שחקנים ותיקים שיתרמו להם מניסיונם.״

כעת מתפנים בעירוני בכדי לסגור עם גבוה ישראלי נוסף, מה שיסגור מעשית את סגל הישראלים בקבוצה. מי שאמור לאייש את המשבצת של המחליף לגבוהים הוא הסנטר הצעיר עידו פליישר. פליישר בן ה 22, בנו של שחקן העבר עופר פליישר מתנשא לגובה של 2.08. הוא שיחק אשתקד בהפועל גלבוע/גליל שם סיפק 3.0 נקודות ו 3.8 ריבאונדים ב- 11 דקות למשחק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה