יש תמורה ליחס ולאהבה בקהילה ! כל הזרים של עירוני נס ציונה נשארו בארץ ולא נטשו !

$(function(){})

בניגוד להרבה מאוד קבוצות, בהן הזרים נטשו את הארץ, בנס ציונה הצליחו לשמור על הקבוצה שלמה, ויגיעו הערב מוכנים למשחק מול חיפה ובמומנטום להמשך המשחקים, שייערכו במגרשים שונים בצפון הארץ.
בקבוצה יקוו להשיג את המקום השביעי ולהימנע ממפגש עם מכבי תל אביב בשמינית הגמר.
מאת: אסף ניצן.

עירוני

בעירוני נס ציונה שמחו השבוע לבשר כי אף אחד מהזרים של הקבוצה, אינו רוצה לעזוב את הקבוצה לאור המצב הבטחוני. כאשר הרבה מאוד זרים עוזבים את הארץ, ומצב הליגה לא ברור, הכתומים, וגם המאמן בראד גרינברג, הצליחו לשמור על כל הסגל, ולהתכונן במרץ להמשך המאבקים של הבית התחתון. למעשה, הקבוצה תמשיך את העונה עם אותו סגל איתו לקחה את היורופ קאפ, מלבד טל דן, שסיים את העונה.

עם פתיחת הסבב הנוכחי בעזה, ומבצע "שומר החומות" נעצרה ליגת העל בכדורסל, במה שהחל בלאגן גדול בתוך מנהלת הכדורסל. במנהלת החלו לדחות משחקים למועד לא ידוע, כאשר במקביל, הרבה מאוד זרים בכל מיני קבוצות בליגה, הכריזו שהם עוזבים את הארץ ולא נשארים במדינה תחת אש. מכבי ראשון לציון, שכנתה של נס ציונה, נשארה עם זר אחד בלבד, וזאת כאשר בסוף החודש היא אמורה לפגוש את מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה.

לפני ההפסקה הכפויה, נס ציונה הייתה בכושר נהדר, עם שמונה ניצחונות רצופים, ובעמדה מצוינת לסיים את הבית התחתון במקום השביעי, במה שיקנה לה מפגש עם גלבוע/גליל או הפועל חולון בשלב רבע הגמר של הפלייאוף, ולא מפגש מול מכבי תל אביב. אגב, בזכות הניצחון הגדול על הפועל באר שבע לפני כשבוע וחצי, הקבוצה השיגה יתרון פנימי על הבאר שבעים, כך שבמקרה של שוויון במאזן, נס ציונה היא זו שתסיים לפני באר שבע.

אחרי הרבה מאוד ספקולציות לגבי משחקי הליגה והגביע, כולל אופציה של "בועה" שתיערך באילת, והחלטה כי תהיה רק יורדת אחת העונה, נערכה ביום שלישי במשרדי מנהלת הליגה בכדורסל, הוחלט כי הליגה תמשיך ותשוחק במגרשים שונים בצפון הארץ. כלומר, 4 המשחקים הנותרים יערכו במגרשים מרוחקים מהטווח של חמאס, והיא תסתיים ב-15.6. בנוסף, הוחלט כי ההחלטה על יורדת אחת תבוטל, וכי שתי קבוצות ירדו בסיום העונה לליגת המשנה, כפי שהוחלט בתחילת העונה.

סדר המשחקים של המפגשים בצפון ייקבע על ידי מנהלת הליגה, בהתאם לצרכים השונים של הקבוצות מבחינת אילוצים שונים ולוגיסטיקה. העונה תסתיים בסדרות גמר של הטוב מ-3 ולא הטוב מ-5, ובמנהלת אף ערכו שיחות עם פיב"א על מנת להאריך את העונה בעקבות המצב. בנס ציונה כאמור, יגיעו בצורה אידאלית להמשך הליגה, והיא תנסה לנצל את הקשיים של הקבוצות השונות, כולל הפועל חולון שנאלצה להחליף מספר זרים, כדי להתקדם בפלייאוף.

בנס ציונה יודעים שטכנית, הם עוד לא הבטיחו את המקום בפלייאוף, אך בטוחים שניצחון במשחק מול ראשון לציון, שאמור להיות המשחק הבא של הקבוצה, יהיה צעד משמעותי אל עבר המקום השביעי. ראשון לציון כאמור, איבדה את מרבית הזרים שלה, ואף ביקשה מאיגוד הכדורסל לדחות את משחק גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב, שנדחה לסוף החודש. בינתיים, הזרים של נס ציונה נמצאים במלון בצפון, ובהמשך השבוע אמורה כל הקבוצה להצטרף אליהם כדי להיערך למשחקים שיחלו, כאמור, לקראת סוף השבוע.

העונה של נס ציונה, נכון לנקודת זמן זו, מוגדרת כהצלחה גדולה בזכות הזכייה ביורופ קאפ, אך בליגה, ישנה אכזבה מהעובדה שהקבוצה הגיעה רק לבית התחתון. עם זאת, בחודש וחצי האחרונים, מדובר בקבוצה החמה בליגה, וזו שכולם ירצו להימנע ממנה בסיבוב הראשון של הפלייאוף. המטרה של בראד גרינברג וחניכיו, היא כאמור לסיים במקום השביעי, ולנסות להפתיע בליגה, כפי שעשו באירופה. ייאמר לזכותם של היו"ר יניב מזרחי וחברי ההנהלה של הקבוצה, שהם אפשרו לצוות המקצועי את כל התנאים להצלחה, עם השארתם של כל הזרים בארץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה