כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף בני ריינה מנצחת את הסקציה במשחק העונה.

$(function(){})

הסקציה לא הייתה צריכה להפסיד את המשחק הזה. אבל הגנה גרועה, החמצת שערים שני פנדלים בדקה ה 90 ובתוספת הזמן השאירו את הנקודות לחניכים של שרון מימר. האם שלומי דורה יוחלף לפני הפליאוף התחתון?.

צילומי מסך ערוץ 5

דרמה בצפון - בתום משחק של מהפכים הסקציה מתבססת במקום האחרון בליגה

הסקציה הבקיעה סוף סוף לאחר 600 דקות ללא שער זכות. המחצית הראשונה נפתחה ביתרון ברור של המארחים. הסקציה חזרה משער שוויון, בעזרת השוער אריק ינקו. עילאי טרוסט שחמם את הספסל קבל דקות משחק והחזיר בענק

קודם למשחק של הסקציה, הצלע השלישית לתחתית, קריית שמונה סיימה בתיקו 2-2 מול מכבי נתניה שאת השערים לזכותה הבקיע לירן רוטמן.

הסקציה אומנם התפרקה בדקות הסיום אבל לאותם רגעים זה היה המשחק הטוב ביותר שלה בעשרת המשחקים האחרונים. 

מהלך המשחק בני ריינה מול סקציה נס ציונה מחזור 25 ליגת העל 

ריינה עלתה ליתרון כבר בדקה ה 19 משער מארק קוסטה, כתוצאה מעמידה לקויה של הגנת הסקציה בקרן

הסקציה התעוררה לחיים לאחר השער שספגה והחלה לייצר התקפותמוחמד אוסמן (25) השווה את התוצאה. אוסמן נפצע בהמשך ובמקומו עלה לשחק עילאי טרוסט שתחת המאמן שלומי דורה לא מקבל יותר מדי קרדיט וחבל מאד.

על סף המחצית היה עומרי בן הרוש (45) שהעלה את הסקציה ליתרון ראשון.

בהפסקת המשחק, על פי הדיווח בערוץ 5, נכנסו אנשי הנהלת בני ריינה לחדר ההלבשה לעודד את השחקנים, מה שלא נחשב מקובל בעולם הספורט בו חדר ההלבשה נחשב לממלכתו של המאמן.

בחדר ההלבשה של הסקציה הנחה המאמן שלומי דורה את השחקנים שלא לסגור את המשחק ולשאוף להבקיע שער ניצחון.

הסקציה הבקיעה סוף סוף לאחר 600 דקות ללא שער זכות. המחצית הראשונה נפתחה ביתרון ברור של המארחים. הסקציה חזרה משער שוויון, בעזרת השוער אריק ינקו. עילאי טרוסט שחמם את הספסל קבל דקות משחק והחזיר בענק.


קודם למשחק של הסקציה, הצלע השלישית לתחתית, קריית שמונה סיימה בתיקו 2-2 מול מכבי נתניה שאת השערים לזכותה הבקיע לרון רוטמן.


מהלך המשחק


ריינה עלתה ליתרון כבר בדקה ה 19 משער מארק קוסטה, כתוצאה מעמידה לקויה של הגנת הסקציה בקרן.

הסקציה התעוררה לחיים לאחר השער שספגה והחלה לייצר התקפות. מוחמד אוסמן (25) השווה את התוצאה. אוסמן נפצע בהמשך ובמקומו עלה לשחק עילאי טרוסט שתחת המאמן שלומי דורה לא מקבל יותר מדי קרדיט וחבל מאד.

על סף המחצית היה עומרי בן הרוש (45) שהעלה את הסקציה ליתרון ראשון.

בהפסקת המשחק, על פי הדיווח בערוץ 5, נכנסו אנשי הנהלת בני ריינה לחדר ההלבשה לעודד את השחקנים, מה שלא נחשב מקובל בעולם הספורט בו חדר ההלבשה נחשב לממלכתו של המאמן.

בחדר ההלבשה של הסקציה הנחה המאמן שלומי דורה את השחקנים שלא לסגור את המשחק ולשאוף להבקיע שער ניצחון.


מחצית שניה


דקה 58 כמעט שוויון. שוער הסקציה יוסי גינזבורג עצר כדור על קו השער, ריינה טענה לשער אולם השופט לא נענה לבקשה וממילא בישראל לא קיימת טכנולוגיית קו שער. גם מזל חשוב.
דקה 65 שלומי דורה עושה את הצעד המתבקש, מוציא את בטוקיו החלש ומכניס במקומו את לבאן קןטליה.


דקה 69 מארק קוסטה מבקיע שער שיווין על סף רחבת החמש של הסקציה. עוד שער חובה אופייני של הקבוצה שגורם לך לחשוב מה עושים שם באימונים?. באותן דקות הסקציה הפקירה את ההגנה והייתה חשופה לספיגת שער הפסד.


דקה 90 הכדור על הנקודה הלבנה של הסקציה לאחר שנפסק פנדל לטובת בני ריינה. קוסטה ניגש לבעוט את הפנדל ומבקיע שער שלישי, הופך את הקערה ומכריע את משחק העונה של 2 הקבוצות. משחק על עונה שלמה הסתיים, ההונגרי של בני ריינה שולח את הסקציה למשחק ליגה אחרון, בשבוע הבא, רגע לפני הפלייאוף התחתון.

תוספת הזמן ריינה קבלה פנדל נוסף, עומרי בן הרוש ספג כרטיס אדום, אבל למזלה של הסקציה אוסמה חלייאלה החמיץ את הפנדל. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה